Stadia-spelare kan importera sparfiler från Cyberpunk 2077 till pc

Robot
Stadia-spelare kan importera sparfiler från Cyberpunk 2077 till pc

En stadig lösning.


Medlem

September? Heh, jag laddade ner mina sparfiler 2020-12-25 Det har varit känt sedan länge att det gick.

Vi pratade om det i en tråd här här om veckan: #4302424

Medlem

Cd project ska ha noll credit för att man lämnade Stadia utgåvan utanför cross saving som alla andra format fick.

Dessutom. Detta hjälper mig inte alls. Äger spelet till Stadia och playstation. Vägrar köpa det en gång till.


signatur

Ultrazine

Medlem

Jag kände inte till det här, så det var ju nice tycker jag.
Om jag får en retur på spelet sen senare kan ju jag köpa det till PC:n. Tänkte försöka ta upp det igen efter alla uppdateringar. Ifall det funkar bättre.

Medlem
Skrivet av normalniklas:

Cd project ska ha noll credit för att man lämnade Stadia utgåvan utanför cross saving som alla andra format fick.

Dessutom. Detta hjälper mig inte alls. Äger spelet till Stadia och playstation. Vägrar köpa det en gång till.

Men du får väl pengarna tillbaka i alla fall?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Nyhet:

En stadig lösning.

Geeks Gaming
Skrivet av normalniklas:

Cd project ska ha noll credit för att man lämnade Stadia utgåvan utanför cross saving som alla andra format fick.

Dessutom. Detta hjälper mig inte alls. Äger spelet till Stadia och playstation. Vägrar köpa det en gång till.

Du borde kunna exportera sparfilerna den Stadia, köpa spelet på steam och importera filerna och synca dessa till din profil så du kan öppna dom på ps5:an och sen göra ett återköp på steam och få pengarna tillbaka

1
Skriv svar