Spelade DÖDSSPEL före Massakern!!

Spelade DÖDSSPEL före Massakern!!

Haha fick mig att skratta iaf herre gud
Dom ger sig aldrig


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Vad är ett dödsspel? Ett spel där man dödar någon.
Dagen innan massakern såg han på en DÖDSFILM!

Medlem

Hoppas du skrattade åt spelet, inte massakern.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Fyfan att dom skriver sånt här. nu kommer man att konstant höra att man inte ska spela ''Dödsspel'' för då blir man som han som mördade 17 skolbarn i tyskland.

Töntigaste nyhet någonsin. skrivet av en gammal gubbe som säkert inte fattar nåt om spel.

Skulle man inte kunna skapa en tråd där man länkar till den töntigaste nyhet man har sett på nätet? vad tror ni?

Oerhört nödvändig artikel var det


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Skrivet av Jericho:

Hoppas du skrattade åt spelet, inte massakern.

eh... ja artikeln


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

för far cry 2 handlar om att man springer runt i tyskland och dödar folk. eller vänta nu?

Medlem

Misstänkter att majoriteten av pojkar över 12 och under 20 har någon form av dödsspel på datorn.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Dödsspel? Hahaha, än en gång så gör expressen bort sig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

SUGspelet Farcry....


signatur

Rawr

Medlem

Förbjud data-spel!!!!!111elva


signatur

yolo

ptr
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Misstänkter att majoriteten av pojkar över 12 och under 20 har någon form av skjutspel på datorn.

dödsspel menar du? alltså ahahhaa. Hur kan det här vara deras jobb? De är så förbannat sorgliga.

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av Shrudder:

Misstänkter att majoriteten av pojkar över 12 och under 20 har någon form av skjutspel på datorn.

dödsspel menar du? alltså ahahhaa. Hur kan det här vara deras jobb? De är så förbannat sorgliga.

Ändrat!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

dödsspel? HAHAHAHAH guu vad svensk media suger _röv_


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Modigt av honom att efterleva far cry 2 isåfall...en sak som är ytterst märklig är att poliserna inte spawnar hela tiden..o varför jammade inte hans vapen och blev rostigt efter tre minuters användande?

ahh just det far cry2 är ju ett spel och inte verklighet...

vi borde spamma artikelskaparen för att fråga om hans barn har några "dödsspel" installerade..jävla idiot varenda fjortis har ju wächat ner en version av minst ett "dödsspel"

Inaktiv

Om alla på fz skickade ett hatmail till han så vore det riktigt nice.

ptr
Medlem

Fråga honom vad ett dödsspel är för något vore i alla fall roligt.

Medlem

Ni reagerar som om att allt som skrivs i en tidning för det mesta är sanning. Sån humor gillar jag!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Expressen:

Dessutom fanns skjutspelen Counter Strike och Tactical Ops installerade på datorn, skriver Spiegel.de.

Om man ställer det i relation till hur många individer som har "skjutspelet" Counter Strike installerat på sina datorer så borde det statistiskt sett visa att risken att ett spel triggar en sådan här händelse är försvinnande liten.

Men att tillämpa logik är tydligen inget passande för denna nyhetsskribent. Då är det visst bättre att hitta på ord som dödsspel och själviskt utnyttja en tragisk situation för att skapa sensationellt dravel.

Den här typen av media gör mig illamående. Inte för att de försöker lägga ansvaret på spel utan för att de flyttar fokus från de verkliga orsakerna till det inträffade. Och inte nog med det. Det tar också en mycket allvarlig händelse och förvrider den för att passa sin egen propaganda. I mina ögon är det att spotta i ansiktet på alla inblandade.

Medlem

haha DÖDSspel


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

hehe..skickade ett mail till honom för bara några minuter sedan och sen hittar man denna tråd

Jag måste ligga i riskzonen. Jag spelar mina dödspel varje dag. Sorgligt med dessa gubbar som fortfarande lever på 50talet

Medlem
Skrivet av Fairfax:

I mina ögon är det att spotta i ansiktet på alla inblandade.

Medlem

Om man spelar Far cry 2 då förstår jag varför han gick runt och sköt folk


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Skickade ett mejl till Ulf Mossberg som skrivit artikeln och frågade vad ett "Dödsspel" är

Medlem

Det är väl tyska polisen man bör klaga på då personen som skrev artikeln bara förmedlar information till de svenska läsarna.
Att han kallar far cry 2 för ett dödsspel är bara dumt men om man ska vara fördomsfull ser han inte ut som en person som kan mycket om datorspel.

Medlem

Bullshit att man ska klaga på (den tyska) polisen. Det är journalismen som är äckligt vriden och äckligt politiskt korrekt.

Polisen har säkerligen bara varit snälla och förmedlar sin version av hur hans sista dygn i livet har genomförts, och däribland spelar spel på datorn. Att sjuk, ohälsosam, en-skam-för-samhället journalism ska vrida och vända på absolut allt för att få fram sådana här rubriken och artiklar är inte polisens fel.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av IceMan:

dödsspel? HAHAHAHAH guu vad svensk media suger _röv_

Du missade att den bygger på en tysk artikel?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

som sagt "svensk media suger _röv_"


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Werzion:

Bullshit att man ska klaga på (den tyska) polisen. Det är journalismen som är äckligt vriden och äckligt politiskt korrekt.

Polisen har säkerligen bara varit snälla och förmedlar sin version av hur hans sista dygn i livet har genomförts, och däribland spelar spel på datorn. Att sjuk, ohälsosam, en-skam-för-samhället journalism ska vrida och vända på absolut allt för att få fram sådana här rubriken och artiklar är inte polisens fel.

Du har tydligen inte läst tidigare om hur tyskland ser på dator och tv spel?
Den här artikeln är bara ett exempel av flera på hur jävla sné synen på spel i tyskland är.
Min poäng är att tyska polisen och politiker ofta ser våldsamma spel som den egentliga skurken, inte att personen som mördade alla dessa personer är störd.

Medlem

Betyder det att jag är en potentiell mördare för att jag spelar spel man skjuter folk på?

Ska jag vara ärlig så är det så jääävla uttjatat att spel gör att folk går berserk och skjuter folk!

Fånigt på min ära!

BLIR FÖRBANNAD!!1 :evil::evil::evil:

123
Skriv svar