Kolonisimulatorn Stardeus är släppt i early access

Robot
Kolonisimulatorn Stardeus är släppt i early access

Bygg ett fungerande samhälle på ett rymdskepp.

#Kodo-linjia, #Stardeus


Såg intressant ut måste man säga.

Kommer garanterat köpa den hehe.

Chefredaktör

Intressant. Hoppas de adderar co-op/multiplayer så småningom.

Skribent

Läste titeln lite för snabbt när jag bläddrade genom första sidan. "Koloskopisimulator" tyckte jag det stod.

Medlem

Gillar Rimworld starkt och spelade det länge när det var i EA samt innan det ens var på steam. Ser helt klart intressant ut. Blir ett köp för min del.

Medlem

OT: Hjärnslapp här. Hjälp mig: Det där påminner om en högupplöst och mer animerad variant av ett rymdspel som jag spelat på iOS och som finns på STEAM (men som jag inte har). Slumpmässiga banor. Jag tror man bara hade robotar ombord och när skeppet råkade ut för attacker eller meteroiter kunde men öppna luftslussarna så att elden dog. sen skicka in reperationsenheter.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av demagog:

OT: Hjärnslapp här. Hjälp mig: Det där påminner om en högupplöst och mer animerad variant av ett rymdspel som jag spelat på iOS och som finns på STEAM (men som jag inte har). Slumpmässiga banor. Jag tror man bara hade robotar ombord och när skeppet råkade ut för attacker eller meteroiter kunde men öppna luftslussarna så att elden dog. sen skicka in reperationsenheter.

Menar du Faster than Light (FTL)?

Medlem
Skrivet av Shadee:

Läste titeln lite för snabbt när jag bläddrade genom första sidan. "Koloskopisimulator" tyckte jag det stod.

Visst handlar båda om svarta hål, men det där är väl ändå en miss av rang?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Rullstol:

Menar du Faster than Light (FTL)?

TACK!


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

1
Skriv svar