Fragzone-Fredag blir Fragzone-Måndag denna gång

Robot
Fragzone-Fredag blir Fragzone-Måndag denna gång
Medlem

Pod denna veckan då, pretty plz?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Plötslig sjukdom? Vad hänt?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Moderator

Det är min familj som har det lite tufft. Min dotter Leia som är en månad gammal blev inlagd på sjukhuset igår med min fru efter att ha kräkt 40 gånger på en dag och börjat få stigande temp. Därtill är min andra dotter som är ett och ett halvt år gammal hemma från förskolan eftersom hon är förkyld. Tyvärr kan ingen hjälpa mig att passa henne, så det blir omöjligt för mig att vara med idag. Ser verkligen fram emot varje fredag och är väldigt ledsen att vi behöver ställa in idag.

Medlem

@Wakkaah Usch då, hoppas de mår bättre snart. Ta hand om er!

Skribent
Skrivet av Wakkaah:

Det är min familj som har det lite tufft. Min dotter Leia som är en månad gammal blev inlagd på sjukhuset igår med min fru efter att ha kräkt 40 gånger på en dag och börjat få stigande temp. Därtill är min andra dotter som är ett och ett halvt år gammal hemma från förskolan eftersom hon är förkyld. Tyvärr kan ingen hjälpa mig att passa henne, så det blir omöjligt för mig att vara med idag. Ser verkligen fram emot varje fredag och är väldigt ledsen att vi behöver ställa in idag.

Hälsan och familjen går alltid först. Hoppas att alla kryar på sig.

Medlem
Chefredaktör

Vi tar med oss hela Fragzone-Fredag till på måndag!
Då kör vi vid lunchtid, 12:00, hoppas vi ses då!

Medlem

krya!


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Det är min familj som har det lite tufft. Min dotter Leia som är en månad gammal blev inlagd på sjukhuset igår med min fru efter att ha kräkt 40 gånger på en dag och börjat få stigande temp. Därtill är min andra dotter som är ett och ett halvt år gammal hemma från förskolan eftersom hon är förkyld. Tyvärr kan ingen hjälpa mig att passa henne, så det blir omöjligt för mig att vara med idag. Ser verkligen fram emot varje fredag och är väldigt ledsen att vi behöver ställa in idag.

Krya på och ta hand om er ❤


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Fragtjuv

Hoppas att det löser sig! Familjen går alltid först!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Krya på sig…

Men på måndag?!?

Kommer ju finta bort mig själv och dricka dryck, vara uppe sent och spela tills på onsdag.

Aja….jag får väl fila på under helgen en ursäkt att jag är dimmig på Teams i början av nästa vecka

Helvete FZ…var blir här näst? midsommar på en onsdag, långfredag på en tisdag…

Trött jag blir!

Medlem

#bildtext
"Kom och köp den här moderna fåtöljen från ikea som varken är snygg, ergonomisk eller prisvärd. Din för endast två miljoner kr!"

Edit. Åh just det ja... Krya!

Skrivet av Wakkaah:

Det är min familj som har det lite tufft. Min dotter Leia som är en månad gammal blev inlagd på sjukhuset igår med min fru efter att ha kräkt 40 gånger på en dag och börjat få stigande temp. Därtill är min andra dotter som är ett och ett halvt år gammal hemma från förskolan eftersom hon är förkyld. Tyvärr kan ingen hjälpa mig att passa henne, så det blir omöjligt för mig att vara med idag. Ser verkligen fram emot varje fredag och är väldigt ledsen att vi behöver ställa in idag.

Hoppas att alla kryar på sig .


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Moderator

Tack för att ni förstår! <3

Medlem

#bildtext
Riktig magi? Ha, man ser ju tråden den hänger i!

Medlem

#bildtext
Järnskrotet hängde i luften på ungefär samma sätt som tegelstenar inte gör.

(Skamlöst stulet av Douglas Adams.)


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

#bildtext
Todd Howard "Eftersom alla älskade att bygga med stenar i Valhalla så kommer vi ha det vi också "

Medlem

Tackar för en trevlig stream!

Chefredaktör
Skrivet av BloodFarmer:

Tackar för en trevlig stream!

Tack! <3

Medlem

Saknar studion. Blir inte samma mysfaktor utan en trevlig studio. Hoppas den återkommer tillsammans med er.

Medlem

gott snack och bra stream


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

#bildtext
När den välkände fysikern Guldpanna von rymddräkt fick samtalet om att han vunnit nobelpriset i fysik så stod han och funderade "Hur gjorde jag nu för att få mina stenar att sväva?".

Chefredaktör
Skrivet av Wezper:

gott snack och bra stream

Tack ❤️

1
Skriv svar