FZ Play - A Plague Tale: Requiem

Robot
FZ Play - A Plague Tale: Requiem

Följ med på ett äventyr med pest och vänskap.

#a-plague-tale-requiem, #fz-play


Medlem

Kommer definitivt inte kolla. Jag kommer sitta och spela det själv istället. 😀

Chefredaktör

Hur många "Rats Per Second" får vi?

Medlem

Trevligt, kollar så långt jag spelat hittils. Alltid kul att hänga med på Wakkah stream!

Moderator

På grund av en sen uppdatering av spelet blir kvällens stream några minut sen. Dock bör vi vara live senast 20:10! Ser fram emot att få kolla in detta spel med världens bästa community!

Medlem

Lycka till, kommer inte spoila för mig själv genom att kolla på en stream. Requiem kommer att avnjutas hemma i soffan i höstmörkret. Älskar den här årstiden!

Medlem

Har kommit till chapter IV och än så länge tycker jag det är svinbra! Kör på Series X på en 65" C2 och det är orimligt hur snyggt det är.

Medlem

Endast 30 fps på konsollerna i "4k" vilket fiasko.

Medlem
Skrivet av Millmount:

Endast 30 fps på konsollerna i "4k" vilket fiasko.

var ser du det?

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

var ser du det?

Det står överallt när man googlar.
Men min C2 gör ett grymt jobb med att "dölja" det problemet med hjälp av VRR och G-sync.

Moderator

Otroligt vackert och extremt detaljrikt, dessutom man vill verkligen bara spela vidare!

Medlem

Lär ju helt klart bli ett köp av det också. Älskade föregående spel och om detta är ens hälften så bra så blir det ett köp. Såg riktigt bra ut på streamen... kanske ska köra om första igen bara för att komma i stämning igen :).

It's not a lake, it's an ocean

Några kapitel in. Gillar det verkligen, men det har inte riktigt dragit igång på allvar än. Känns väldigt likt det första spelet.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

För någon som inte lirat de första spelet, så såg det helt klart intressant ut. Gjorde mig nästan lite sugen på det första.


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

var ser du det?

Lätt att verifiera,

Googla
plague tale requiem locked 30 fps nextgen

Medlem

Det är 1440p 40 fps om man har 120Hz tv på konsol. Fullt spelbart.

Medlem

Riktigt bra spel precis som ettan! Råkat ut för en del buggar men inget game breaking. Trist dock att de inte lagt mer krut på ansiktsanimationer. Känns ju som Half-Life 2 gjorde det bättre. Röstskådisarna gör ju toppenjobb men förstör lite när man ser ett stelt ansikte där bara munnen rör sig.

1
Skriv svar