Det finns inga planer på en andra säsong av Cyberpunk: Edgerunners

Robot
Det finns inga planer på en andra säsong av Cyberpunk: Edgerunners

Men helt uteslutet är det inte heller.

#Cd-projekt, #Cyberpunk-edgerunners


Medlem

Kände att den var väldigt avslutade och behöver inte bli mer än så. Däremot finns det potential för nya berättelser med andra karraktärer i den världen.

Medlem

Bra, lägg tiden och pengarna på andra anime serier. Den är inte alls bra.

Medlem

Förstår inte gapet efter "en säsong till", när den hade perfekt längd med ett perfekt slut.
Man behöver liksom inte mer bara för sakens skull.
Då ska det isf vara ett heeelt annat projekt inom temat, men även där känner jag att det är helt onödigt.

eld
Medlem
Skrivet av Razken:

Förstår inte gapet efter "en säsong till", när den hade perfekt längd med ett perfekt slut.
Man behöver liksom inte mer bara för sakens skull.
Då ska det isf vara ett heeelt annat projekt inom temat, men även där känner jag att det är helt onödigt.

Inte en fortsättning på den storyn, men fler stories i cyberpunk världen finns det ju sug efter.

Medlem
Skrivet av eld:

Inte en fortsättning på den storyn, men fler stories i cyberpunk världen finns det ju sug efter.

Gör de verkligen det?
Tvivlar verkligen inte på att Trigger skulle lyckas igen, men jag känner personligen att det inte behövs mer när detta var så bra.
Är inte helt såld på den typen av serier, där det hoppar mellan olika storylines.

Får de för sig att basera nåt nytt från 2077 med V eller Silverfisken så skjuter jag mig. För det var så bedövande jävla tråkigt att man fick damp.

Medlem

Asså Edgerunner är super bra serie. Men jag tror att det är bättre att stanna på det dom släppte som det var tänkt. Börjar dom tänkte på att göra säsong två så tror jag det är hög chans att det blir misslyckande då jag förespår att dom kommer försöka kopiera vad som var bra I säsong ett,

och folk kommer bli missnöjd om vad som hände med David.
Var det bara VR? Var det en dröm? Var det verklighet etc. etc.
Finns sjukt många olika tankar om det och det är det som gör det bra också. Att folk kan drömma om sitt eget slut om man säger så.

Medlem

Jag gillar många gånger film/serier där man får dra sina egna slutsatser, men vad gäller David så fick jag hans jacka i ett quest i spelet...

Medlem

Gärna fler historier från Cyberpunk världen men Edgerunner är slut. Många andra serier hade mått bra av att hålla sig till dom säsonger som planerade från början.
Lost är ett exempel som jag var helt fast i i början men som tappade mig efter säsong tre. Har för mig att den bara skulle varit två säsonger men blev längre tack vare hur populär den blev.


signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar