De rekommenderade systemkraven för Gotham Knights släppta

Robot
De rekommenderade systemkraven för Gotham Knights släppta
Medlem

min dator klarar av det men som synd så har min dator varit dum i flera veckor och kan inte ens spela spel som den kunde förut (kan inte spela RDR2 t.ex längre utan att det går ner till 10fps hela tiden) så det blir 30fps PS5 versionen för mig

Medlem

Min klarar av det (10700k, RTX3070) men jag finner det helt makalöst hur detta spel med grafik från 2018 kan ha så högt ställda krav? De måste ju ba helt skitit i optimering och tänkt att äsch PS5 och Series X klarar nog av det och låtit det stanna där.

Medlem

Är det bara jag eller står det fel på de rekommenderade? Ska ju stå rtx 2070 och rx 5700 xt.

Hur som helst borde ju detta inte vara något problem alls att köras i 60 fps på både ps5 och XSX. Med RT påslaget är det väl en annan femma.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ha vilka dåliga system specs, känns som man bara plockat från luften


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Mycket röda flaggor från konsoll-folk som fått tag i en fysisk kopia tidigt om man läser på reddit.
Väntar med spänning på recensioner.

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

min dator klarar av det men som synd så har min dator varit dum i flera veckor och kan inte ens spela spel som den kunde förut (kan inte spela RDR2 t.ex längre utan att det går ner till 10fps hela tiden) så det blir 30fps PS5 versionen för mig

Har du win 10 eller 11 så kör en delvis blåsa burken på massa skräp,det gör jag när det jävlas och det funkar.
det tar en halvtimma vanligtvis.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Skall bli spännande att se om dom får till det,jag är mest rädd att det blir riktigt dåligt.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Har du win 10 eller 11 så kör en delvis blåsa burken på massa skräp,det gör jag när det jävlas och det funkar.
det tar en halvtimma vanligtvis.

har fortfarande Win 10. blåste ut burken och böt CPU kylare förra veckan och det gjorde ingen skillnad. tror datorn bara börjar bli lite för gammal haha

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

har fortfarande Win 10. blåste ut burken och böt CPU kylare förra veckan och det gjorde ingen skillnad. tror datorn bara börjar bli lite för gammal haha

Då är det illa.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Series S är över minimum. #LazyDevs

Gäller konsolernas spec för 30fps i 1080p upplösning eller 4k upplösning?
För dessa spec här till pc gäller ju 60fps i 1080P!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Konstigt att minimum och rekommenderade GPU är samma, rekommenderar de minimum eller har ni skrivit fel??

Medlem

Så här står det på Steam.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Gäller konsolernas spec för 30fps i 1080p upplösning eller 4k upplösning?
För dessa spec här till pc gäller ju 60fps i 1080P!

konsollerna spelar i 4K med Ray Tracing

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

konsollerna spelar bildspel i 4K med Ray Tracing

Så rättade till


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Series S är över minimum. #LazyDevs


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Har du win 10 eller 11 så kör en delvis blåsa burken på massa skräp,det gör jag när det jävlas och det funkar.
det tar en halvtimma vanligtvis.

Vad menas med "blåsa burken".? Menar du avinstallera spel o program som inte används? O köra diskdefragmenteraren?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Vad menas med "blåsa burken".? Menar du avinstallera spel o program som inte används? O köra diskdefragmenteraren?

Med 10 och 11:n så går det smidigt med en delvis blåsning,det tar bort allt det onödiga i burken men behåller resten.
du rår 3 alternativ att göra det på av windows.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

1
Skriv svar