Ny Final Fantasy XVI-trailer!

Robot
Ny Final Fantasy XVI-trailer!

Den här gången med fokus på berättelsen.

#final-fantasy-xvi


Medlem

Ser så vansinnigt mycket fram emot det!

Medlem

Detta är jag pepp på även fall grafiken ser ut att lämna en del att önska! Tror det kommer bli riktigt bra!

Medlem

Ser riktigt bra ut! Tråkigt att det bara släpps till PS5 dock. 1+ år efter launch innan de annonserar det till PC eller vad tror vi?

Medlem

Ju mer jag sett av spelet ju mindre pepp blir jag. Framför allt att grafiken tillhör 2 generationer bakåt. Stel, färglös, livlös. Ser även väldigt action-orienterat ut, kommer förmodligen kännas som vilken god of war-klon som helst att spela fast med längre cut scenes.

Quake-konnässsör

Ser bra ut, lär dock ta ett tag innan det kommer till PC.

Medlem

Ska bli kul med lite nytt FF! Sommaren 2023 känns dock långt bort, tur att det finns mängder med annat att spela tills dess.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Håller med Hero. Ju mer jag ser desto mindre pepp blir jag. Ser skittråkigt ut med bara mörka färger och alla karaktärer är svartklädda killar med svart hår (inte riktigt men känns som det), precis som i FFXV som också var skittråkigt. Vill så gärna att det ska bli bra men är jävligt skeptisk.

1
Skriv svar