Nytändning! Cyberpunk 2077 har spelats av 1 miljon dagligen under 4 veckor

Robot
Nytändning! Cyberpunk 2077 har spelats av 1 miljon dagligen under 4 veckor

Cybersegertåget fortsätter.

#cyberpunk-2077


Medlem

Ska bli intressant att se vad DLCn får för spelarantal.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag tänker att det till viss del beror på gtx 4090. Väldigt många som benchmarkar samt testar prestandan i det liret nu med ny grafikkortsrelease.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skribent

Spelet går väl hitta rätt billigt nu också? Kan tänka mig att det gör att folk köper och provar.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ja, det är värt alla framgångar. Vilket spel!

eld
Medlem
Medlem

Välförtjänt!

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Jag tänker att det till viss del beror på gtx 4090. Väldigt många som benchmarkar samt testar prestandan i det liret nu med ny grafikkortsrelease.

Nja. Klart det påverkar men inte mycket.

Medlem

ja det är bra. dåligt slut dock.

Medlem
Skrivet av Zero303:

ja det är bra. dåligt slut dock.

Beror ju på vilket slut du får (har kört alla)

Medlem

vart klar med min 3e spelgenomgång 100% nyligen så nu är det bara vänta på 1.7 Dom 2 första gångerna var vid release. Jag gillar spelet mycket ja =D dock moddat annat skulle jag inte spela igenom spelet 3 gånger.

Medlem

Dundermysigt spel! Roligaste jag haft på många år. 2 genomspelningar fick det bli. 👍

Medlem

Kul, jag vill tro att det är ett bra spel ändå, speciellt för PC-ägare. Jag har inte spelat det än, men köpte det vid släpp...mest för att Witcher 3 är så jäkla bra, men jag hoppas att jag en dag får tid till det.

Medlem
Skrivet av Ender:

Kul, jag vill tro att det är ett bra spel ändå, speciellt för PC-ägare. Jag har inte spelat det än, men köpte det vid släpp...mest för att Witcher 3 är så jäkla bra, men jag hoppas att jag en dag får tid till det.

Men... det är ju snart TVÅ år sen det släpptes!

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Men... det är ju snart TVÅ år sen det släpptes!

Tidsbrist lyder inte under någons vilja eller lagar :/

Medlem

Bra spel, rullar på väldigt bra på PS5.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Bra spel, rullar på väldigt bra på PS5.

Ja. körde genom hela på PS4. Kraschade inte en enda gång. Sen testade jag det lite på brorsans PS5, och muttrade för mig själv. "Mhm, det var ju lite snyggare ja..."

Medlem

Jag lirar allt när DLCn kommer


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Haha, jag kan inte sluta tänka på det FAKTUM att Cyberpunks framgång i princip följer Witcher 3-framgången på dagen.

Väldigt många som var sena på tåget när det gäller W3 tror ju att det var ett mästerverk från start, när det mer eller mindre fick precis lika mycket kritik vid lanseringen som CP77 "BU! DOWNGRADE" "BLÄ BUGGAR" "UH OSPELBART!" "NI LJÖG FÖR OSS!".

Ett år senare:

"Witcher 3 är verkligen magnifikt, ett av de bästa spelen som gjorts" "W3 tar spelandet till nya höjder" Osv..

Medlem
Skrivet av vamp:

Haha, jag kan inte sluta tänka på det FAKTUM att Cyberpunks framgång i princip följer Witcher 3-framgången på dagen.

Väldigt många som var sena på tåget när det gäller W3 tror ju att det var ett mästerverk från start, när det mer eller mindre fick precis lika mycket kritik vid lanseringen som CP77 "BU! DOWNGRADE" "BLÄ BUGGAR" "UH OSPELBART!" "NI LJÖG FÖR OSS!".

Ett år senare:

"Witcher 3 är verkligen magnifikt, ett av de bästa spelen som gjorts" "W3 tar spelandet till nya höjder" Osv..

Jag håller med. TW3 drogs med en hel del spelförstörande buggar i början. Bl.a. så råkade jag ut för den som gör att man inte fick XP för uppdrag som inte var klassade med högre level än vad man själv hade.

Medlem

Kul! Jag tyckte verkligen om spelet och tänker köra en ny genomspelning i samband med DLC-släppet.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Det var riktigt komiskt hur dåliga npcna var i början. Nu uppför dom sig mycket bättre. Jag vet inte hur pc versionen var. Men ps4 versionen hade hjärndöda npcs som ofta satt flera exakta kopior på samma plats och värre.

1
Skriv svar