Crysis Remastered Trilogy till Steam

Robot
Crysis Remastered Trilogy till Steam
Medlem

Köpte redan Crysis 1 Remaster på Epic, det får räcka för min del. Tycker inte de andra två höll måttet riktigt vs 1:an

Men bra att det finns på steam iaf.

Medlem

Köpa... Epic... Does not compute...

Värst var ju Final Fantasy VII Remake... Först Exklusivt på Playstation, när det väl skulle komma till PC, så blev det exlusivt på EPIC i ett år...

Medlem

Hade missat att tre av spelen blivit remastrade Crysis känns ganska ointressant och oinspirerande 2022.

Epics exklusiviteter som de satsar på känns också som den stora massa redan har ett svalt intresse för inte direkt någon man överger en plattform för speciellt när det släpps många andra bra spel varför gå över ån för vatten?

Medlem

Crysis finns det tråkigare spel, skulle va Farcry dessa 2 spelserier har jag aldrig förstått.
tro mig har försökt hänga på hypen men ser inte vad som ska vara så speciellt

Medlem
Skrivet av Ducci:

Crysis finns det tråkigare spel, skulle va Farcry dessa 2 spelserier har jag aldrig förstått.
tro mig har försökt hänga på hypen men ser inte vad som ska vara så speciellt

Crysis förtjänade sin hajp enbart pga det visuella när det kom. Det kom för 15 år sedan och ser bättre ut än många spel som släpps idag. Bandesignen var också riktigt bra fram tills andra halvan av spelet där de helt enkelt tröttnade på sitt spel eller något. Ni som spelat vet exakt vilken tidpunkt jag referar till.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Crysis finns det tråkigare spel, skulle va Farcry dessa 2 spelserier har jag aldrig förstått.
tro mig har försökt hänga på hypen men ser inte vad som ska vara så speciellt

Jag tycker både farcry 1 och crysis 1 var kul på sin tid. Uppföljarna till spelen har jag däremot aldrig haft särskilt kul med.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Jag tycker både farcry 1 och crysis 1 var kul på sin tid. Uppföljarna till spelen har jag däremot aldrig haft särskilt kul med.

Tycker far cry var en besvikelse rakt igenom utom grafiken då förstås och alla efterföljande har varit bättre spel även om dem kanske mest kan liknas med den kavalkad av superhjälte smörja som går på biograferna helt ok underhållning men där stannar det för mig iallafall.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Crysis finns det tråkigare spel, skulle va Farcry dessa 2 spelserier har jag aldrig förstått.
tro mig har försökt hänga på hypen men ser inte vad som ska vara så speciellt

Körde igenom Crysis 2 för ett av sedan. Jag skall erkänna att jag vart lite uttråkad mot slutet, för story:n fick mig inte att fastna.

Men gameplay och dyligt finner jag svårt att klaga på. Du nämner även farcry, men tycker att de är bra på det de skall göra. Skulle sträcka mig till att AI är tom bra, även i de äldre spelen, och physics klarar cry-engine väldigt fint. Farcry lider dock av "Ubisoft-game-syndrome" vilket gör det hela väldigt enformigt.

Jag ställer dessa mot spel som Halo, och har försökt spela de spelen nu när ny-släppet kom på Steam och det var inget för mig. Där har jag en del att önska när det kommer till gameplay, vilket jag tycker är A och O när det kommer till FPS.

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Tycker far cry var en besvikelse rakt igenom utom grafiken då förstås och alla efterföljande har varit bättre spel även om dem kanske mest kan liknas med den kavalkad av superhjälte smörja som går på biograferna helt ok underhållning men där stannar det för mig iallafall.

Du har ju fel.
Ne kan hända det inte är ett bra spel men jag hade kul när jag spelade det. 2004 var jag 12 år gammal man är ju ganska lättimponerad då.

Men farcry 2 och nyare är något jag aldrig fastnat för de har ju ingenting med ettan att göra.

Medlem

Någon som vet om dessa kommer till PS5 eller XBSX?

Jag hade mycket skoj med Crysis 2 när det begav sig, ett snyggt och spännade smyg-action spel.

Medlem

Var det inte enorma prestandaproblem med dessa remasters eller gällde det bara 1an

Medlem
Skrivet av aasecond:

Någon som vet om dessa kommer till PS5 eller XBSX?

Jag hade mycket skoj med Crysis 2 när det begav sig, ett snyggt och spännade smyg-action spel.

Alla tre finns till xbox och när jag kollar i butiken så står det "Optimized for Xbox Series X|S" på alla tre.

just nu verkar de ha lite rea på del 2 och 3 och man kan köpa trilogin för $50 om man vill ha alla.

Men kolla något test av den aktuella versionen före köp vet att de var rätt kass när de släpptes men de borde ha löst sig nu om inte utvecklaren är allt för dålig.

1
Skriv svar