Robot
Yakuza 3

Samtidigt som Yakuza-serien skördat stora framgångar i hemlandet Japan har serien haft problem att hitta fotfästet i väst. Det var länge osäkert om del tre skulle komma till Europa, men till slut bestämde sig Sega för att ge det en chans. Tredje gången gillt?

#rockstar-games, #assassins-creed-2


Medlem
Vi testar Yakuza 3

MYSIGT


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Tankar demot som bäst så vi ska se ifall man fattar tycke!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Har nu testat demot och direkt överförtjust blev jag ju inte...


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Den nutida versionen av River City Ransom!

Älskade del 1&2, men här har Sega varit dumma och klippt bort(vissa sidouppdrag, hostess club /management, mahjong, shogi, m.m) alldeles för mycket för att jag ska känna mig direkt sugen, variationen och att det är så väldans japanskt är ju en stor del av charmen.

Nåja, skönt att höra att resten av spelet verkar leva upp till föregångarna.

Inaktiv

kul me retro-spel tester ibland ja!

Säkert bra spel, men omslaget på boxen suger rejält, och logon med, det är ju viktigt med presentation


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Testade demon som fanns på PSN, och wow.. Jag förstår inte hypen, tyvärr.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ser fram emot detta spel mer än stortitlarna FF13, GoW3 osv. Yakuza 1&2 till PS2an var riktigt bra spel

Medlem

Precis som andra här är jag genuint oimponerad. Tycker japanska utvecklare tappat mer och mer hela tiden.

Kanske måste man spelat 1&2 och ha något nostalgifilter för att ha överseende med det uppenbart utdaterade spelet.

Medlem

Borde anlända med Posten idag. Kan knappt vänta. Har spelat demot och det verkar vara precis lika välgjort som ettan och tvåan. Ett demo på den fjärde delen ligger ute på japanska PSN nu förresten.

Medlem

Bra recension. Jag hatade dock spelet, verkligen inget för mig.

Medlem

Jag läste nyss en annan recension av detta spel som var lite småcoolt gjort!

Yakuza recenserar Yakuza 3!
http://www.boingboing.net/2010/08/10/yakuza-3-review.html

Något sådant kan väl FZ göra i framtiden med något spel också?


signatur
Inaktiv

kul me retro-spel tester ibland ja!

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar