Läckt info ger påstådda uppgifter om Star Wars Eclipse

Robot
Läckt info ger påstådda uppgifter om Star Wars Eclipse

En av huvudkaraktärerna ska tillhöra en ny, utomjordisk ras.

#Quantic-dream, #Star-wars-eclipse


Medlem

Intressant. Jag är återhållsam när det kommer till projektet efter vad vi fick höra om att de har mer konventionella grejer som stridsmekanik och liknande i spelet. Men håller tummarna för att de ror projektet i hamn, konceptet och första trailern är fett hype.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Skribent
Skrivet av Proximately:

Intressant. Jag är återhållsam när det kommer till projektet efter vad vi fick höra om att de har mer konventionella grejer som stridsmekanik och liknande i spelet. Men håller tummarna för att de ror projektet i hamn, konceptet och första trailern är fett hype.

Ja jag hade gärna sett något mer äventyrsbaserat med mindre fokus på strider i SW-universumet. Men det kan ju ändå ha mer åt den fokusen trots att det ska vara konventionella strider. Så följer projektet med spänning.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tror dom har inte gjort en enda kod än i spelet, om ens gjort färdigt manuset

Medlem

Vet att Disney är väldigt restriktiva med Star Wars (utanför serierna). Filmerna skjuts fram eller "försvinner".


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skribent
Skrivet av Keima:

Tror dom har inte gjort en enda kod än i spelet, om ens gjort färdigt manuset

Ja jag tror vi kommer få vänta länge på detta. Skulle inte förvåna mig om det slutar med att spelet släpps till nästa generations konsoler.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar