Vita huset sprängdes i Fallout 3, då Bethesda inte hade tid att bygga det

Robot
Vita huset sprängdes i Fallout 3, då Bethesda inte hade tid att bygga det

Out of sight, out of mind.

#fallout-3


Medlem

Har haft en oöppnad flaska Nuka Cola i kylen i snart 15 år från E3 2008. Undrar hur den skulle smaka nu?

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Har haft en oöppnad flaska Nuka Cola i kylen i snart 15 år från E3 2008. Undrar hur den skulle smaka nu?

Öppna och smaka. Dela med dig av intrycken och behåll gärna flaskan, men kapsylen tar jag.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Imponerande att glömma bort stadens mest välkända byggnad, för att inte tala om en av de mest ikoniska byggnaderna i världen. Men det är väl Bethesdas utveckling i ett nötskal, finns en anledning till att samma buggar kan återfinnas i varje spel sedan Oblivion och patchas av moddare dag 1 av release.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Imponerande att glömma bort stadens mest välkända byggnad, för att inte tala om en av de mest ikoniska byggnaderna i världen. Men det är väl Bethesdas utveckling i ett nötskal, finns en anledning till att samma buggar kan återfinnas i varje spel sedan Oblivion och patchas av moddare dag 1 av release.

De hade nog stora planer för vita huset från början. Troligen skulle det krävas just mycket tid för detta och jag ser egentligen inga konstigheter med att det "nukats", det känns storymässigt rätt sannolikt.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Imponerande att glömma bort stadens mest välkända byggnad, för att inte tala om en av de mest ikoniska byggnaderna i världen. Men det är väl Bethesdas utveckling i ett nötskal, finns en anledning till att samma buggar kan återfinnas i varje spel sedan Oblivion och patchas av moddare dag 1 av release.

Skrivet av sweclockern:

De hade nog stora planer för vita huset från början. Troligen skulle det krävas just mycket tid för detta och jag ser egentligen inga konstigheter med att det "nukats", det känns storymässigt rätt sannolikt.

Håller med inlägg två! Jag minns än när jag kom till platsen när jag spelade och älskade varenda sekund. Jag kan inte fatta att New Vegas kunde få så mycket mer kärlek, från fans, än Fallout 3. Fanns knappt något intressant att utforska i uppföljaren, medan 3an hade så många områden att utforska och känna igen från "IRL". Även om 3an var öde så fick jag inte känslan av att det var tomt. Tror detta dock var en känsla och rent "på pappret" är väl både NV och F4 större och har mer dialog än 3an.

3an är som lotr trilogin; jag vill glömma så jag kan uppleva allt för första gången igen!

1
Skriv svar