Testa det svenska vampyrspelet V Rising gratis i helgen

Robot
Testa det svenska vampyrspelet V Rising gratis i helgen

Men kommer du att släcka törsten eller få blodad tand?

#Stunlock-studios, #V-rising


Medlem

Funkar detta bra på Steam Deck än? Tycker mig minnas att kontrollerna inte riktigt var anpassade efter gamepad.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Funkar detta bra på Steam Deck än? Tycker mig minnas att kontrollerna inte riktigt var anpassade efter gamepad.

Nej jag har testat och det är ganska svårt att spela med kontroll... visst kopplar du in mus o tangentbord funkar det prima

Medlem
Skrivet av robbis:

Nej jag har testat och det är ganska svårt att spela med kontroll... visst kopplar du in mus o tangentbord funkar det prima

Tack för svar! Då avvaktar jag fortsatt med detta

Medlem

Hur är det här om man lirar ensam?

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Tack för svar! Då avvaktar jag fortsatt med detta

Jag tror inte dom kommer lyckas göra det bra för kontroll med hur micromanagement kontrollen är nu i striderna. Och lyckas med det med handkontroll och kameran tror jag kommer bli svårt att få till.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Hur är det här om man lirar ensam?

Helt OK. De flesta bossar kan du köra solo, samt alla bossar skalar i styrka beroende på antal som deltar.


signatur

I drank what?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kalliban:

Hur är det här om man lirar ensam?

Ganska tråkigt skulle jag säga. Märks det är PVP/multiplayer fokus och inte så mycket intressant PVE innehåll.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Förstod faktiskt aldrig riktigt charmen. Jag provade ett par timmar men spenderade sjukt mycket tid på att bara hitta en lite plätt att bygga på. När jag väl funnit en plats så byggde jag pyttelitet för att överleva (tänkte jag) nästa gång jag loggade in så hade jag dött. Då pallade jag inte så avinstallera.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Förstod faktiskt aldrig riktigt charmen. Jag provade ett par timmar men spenderade sjukt mycket tid på att bara hitta en lite plätt att bygga på. När jag väl funnit en plats så byggde jag pyttelitet för att överleva (tänkte jag) nästa gång jag loggade in så hade jag dött. Då pallade jag inte så avinstallera.

Klart du dog en Vampyr behöver ju blood!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Riktigt trevligt spel. Är man gammal WoW spelare så kommer man känna igen uppläget på boss-fighter, blanda in lite rolig crafting, rollspel, skön atmosfär och unika gamplay mekaniker i soppskålen så har man ett kul litet spel.
Jag blir också stolt att svenska spelutvecklare kommer med innovation & nytänkande till industrin med hög kvalitet.

1
Skriv svar