Playstation Move-spel filmade

Robot
Medlem
Playstation Move-spel filmade

inget för mig

Medlem

tkr ändå det ser bra ut

Medlem

Gimmick.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

På de filmer jag sett så verkar det funka exakt som en wiimote. Ska det ta 4 år att kopiera Nintendos arbete? ;P

Medlem

Allt innan det svenska spelet såg ju skit ut

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

På de filmer jag sett så verkar det funka exakt som en wiimote. Ska det ta 4 år att kopiera Nintendos arbete? ;P

Till skillnad från Wiimote så har denna kontroll bra precision, den reagerar i stort sätt direkt, och i detta fall på exakt ALLT du gör, inge jävla motion plus som fortfarande inte fixar precisionen i pekandet.

Dom mesta titlarna såg dock inge vidare ut, för mycke Wii-varning. Dom spelen som såg mest lockande ut va Sports Champions och Motion Figher. Men jag tror att spel som redan finns ute, som Killzone 2, MGS4, Heavy Rain osv kommer få stöd för detta, sen så kommer ju spelen börja utvecklas mer eller mindre för denna kontroll.

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

På de filmer jag sett så verkar det funka exakt som en wiimote. Ska det ta 4 år att kopiera Nintendos arbete? ;P

Hahaha.. inte köper man en PS3:a när man ser detta...
Tror inte nintendo känner sig hotade... 8)

Medlem

The Fuck?
Batman soundtrack??!


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Medlem

Några Wii spel och några Eyetoy spel... THE REVOLUTION!

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av TMO_KOTOR:

På de filmer jag sett så verkar det funka exakt som en wiimote. Ska det ta 4 år att kopiera Nintendos arbete? ;P

Till skillnad från Wiimote så har denna kontroll bra precision, den reagerar i stort sätt direkt, och i detta fall på exakt ALLT du gör, inge jävla motion plus som fortfarande inte fixar precisionen i pekandet.

Dom mesta titlarna såg dock inge vidare ut, för mycke Wii-varning. Dom spelen som såg mest lockande ut va Sports Champions och Motion Figher. Men jag tror att spel som redan finns ute, som Killzone 2, MGS4, Heavy Rain osv kommer få stöd för detta, sen så kommer ju spelen börja utvecklas mer eller mindre för denna kontroll.

precis som på wii tar det ett tag innan dom vet hur dom ska använda en produkt på bästa sätt, och wii må likna arc men som du säger, det är mer precision, tror inte spel kommer fungera som wii gör alls, also rörelse = knapp. utan allt är live rörelser.

1
Skriv svar