Nya bilder från Medal of Honor

Medlem
Nya bilder från Medal of Honor

dom ser grymt bra ut

Inaktiv

Ser inte hett ut alls men efter att ha sett trailern är min inställning att spelet äger sönder BFBC2 och MW2.

Men vet inte om jag orkar ännu en shooter som utspelas i modern tid, i denna värld. Kan dom inte göra ett FPS av Tron eller nåt....

Medlem

Seriöst fail på detta spel av en anledning.. frostbite motorn i ett fps som detta kommer inte funka. Som vanligt när det gäller bf motorerna så gör dem sig ytterst dåligt inomhus , det är som att åka skridskor, dessutom som det är i bc2 just nu så visar motorn också på att en ping/lagg på runt 100+ är normalt där man kan bli skjuten efter man sprungigt runt hörn.

Nu snackar jag om MP delen , sp ser givetvis helt ok ut, sorgligt att dem inte kuna använda Unreal motorn i MP också..

Att förlita sig på att frostbite ska leverera bra "consistency fps" där AIM är avgörande är helt absurt. Med det menar jag spel som Unreal, Cod, Moh, Cs där man inte kan tolerera latens fails.

I

Medlem

Kan bli bra...


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Inaktiv

Jag väntar på filmklipp av ingame-spel ur båda motorer innan jag bygger upp någon slags förväntan på spelet, och då inget skakigt smygfilmat på E3 med överexalterad kommentator utan i HD-kvalle. Blir föga imponerad av renderade och extrapolerade screenshots och divx-intron med glasyr.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Inaktiv
Skrivet av zauii89:

Seriöst fail på detta spel av en anledning.. frostbite motorn i ett fps som detta kommer inte funka. Som vanligt när det gäller bf motorerna så gör dem sig ytterst dåligt inomhus , det är som att åka skridskor, dessutom som det är i bc2 just nu så visar motorn också på att en ping/lagg på runt 100+ är normalt där man kan bli skjuten efter man sprungigt runt hörn.

Nu snackar jag om MP delen , sp ser givetvis helt ok ut, sorgligt att dem inte kuna använda Unreal motorn i MP också..

Att förlita sig på att frostbite ska leverera bra "consistency fps" där AIM är avgörande är helt absurt. Med det menar jag spel som Unreal, Cod, Moh, Cs där man inte kan tolerera latens fails.

eh va?

Medlem

Ge mig, ett av de spel som jag väntar minst tålmodigt på


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

"Soldater i förflyttning..."? Är lite orolig att de lägger för mycket krut på snygga omgivningar och medioker SP kampanj.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

På fredag kommer GTTV att visa den nya trailern för övrigt...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar