Första DLC-paketet till Modern Warfare 2

Robot
Medlem
Första DLC-paketet till Modern Warfare 2

Vad ska det vara bra för att Xbox får 30 dagars exclusivitet?


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

@Gottn
Se bara på GTA4 tilläggen, Microsoft betalar utvecklarna så att de inte kan motstå att ge dem exklusivitet under en viss tidsperiod. Mer pengar, längre exklusivitet. Ryktades om 50 miljoner dollar från Microsoft för GTA4 tilläggens exklusivitet..? Då fick de ju i ena fallet mer än 1 års exklusivitet, Gay Tony tillägget lär väl ha ett halvårs exklusivitet.

Medlem
Medlem

mm fan gif more maps to Pc version soon!
Om det fanns map tool till COD hade jag lätt fixat lite grejjer

Inaktiv

Tappade intresset för MW2 nu när BF:BC2 släpptes. Misstänker att jag inte är ensam om det.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Tycker Map Packs är patetiska.
Specielt när PC versionen får sånt, förhoppnings vis så kommer nästa COD spel vara ett "bra" PC spel.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Tappade intresset för MW2 nu när BF:BC2 släpptes. Misstänker att jag inte är ensam om det.

Du är inte ensam:)


signatur

woop woop

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Tappade intresset för MW2 nu när BF:BC2 släpptes. Misstänker att jag inte är ensam om det.

Du hade rätt om att du inte var ensam.

Och att det ska kosta är ju bara fjantigt. Pengar pengar pengar pengar är det enda IW tänker på. Om det kostar till PC så är det ju rent av fjantigt.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Tappade intresset för MW2 nu när BF:BC2 släpptes. Misstänker att jag inte är ensam om det.

Jag tappade intresset vid BC2 Betan, fast om mappacket till pc blir gratis återvänder jag nog för en stund. Fast det tvivlar jag på

Skrivet av LoA.:

Och att det ska kosta är ju bara fjantigt. Pengar pengar pengar pengar är det enda IW tänker på. Om det kostar till PC så är det ju rent av fjantigt.

Jag tror inte problemet ligger hos IW utan snarare hos Activision.

Inaktiv

1. Skulle önska mig nya vapen. Något nytt bolt action sniper. Jag spelar aldrig som sniper men de vapen som nu finns är ett skämt. Dragunov? Nej vi slänger in Walther2000 som var grymt tufft på 90-talet och tillverkades i 2000 exemplar. I övrigt nya automatkarbiner. G3 finns ju redan i singleplayer. Vill se G36/G36K - Ak74/Ak74su - MP5/PP-19 Bizon. Saknar den gamla hederliga Mp5:an :/

2. Någon karta med mörkerstrid så man kan nyttja nightvision som finns i spelkoden. Inga fler skräpbanor som rust bara. För min del har jag inget emot att man tar gamla favoriter från cod4 och balanserar om det nu måste göras. Saknar Creek och Crossfire mest.

3. Anticheat som fungerar.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Med tanke på hur mycket Infinity Ward/Activision måste ha tjänat så är det väl lite väl girigt att ta emot mutor för 30 dagars exklusivitet.

Anyways, ser fram emot nya maps. Även fast man har skaffat BF:BC2.

Medlem
Skrivet av Troublegum:

vi slänger in Walther2000 som var grymt tufft på 90-talet och tillverkades i 2000 exemplar.

Det finns bara 176 tillverkade exemplar av WA2000 i världen. De är jäkligt dyra kan jag säga!

Enda anledningen till att jag ens skulle vilja gå tillbaka till MW2 är om de slänger in de populäraste vapnen och banorna från Cod4.

Banorna och vapnen i Mw2 är ett skämt enligt mig...

Inaktiv
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Troublegum:

vi slänger in Walther2000 som var grymt tufft på 90-talet och tillverkades i 2000 exemplar.

Det finns bara 176 tillverkade exemplar av WA2000 i världen. De är jäkligt dyra kan jag säga!

Enda anledningen till att jag ens skulle vilja gå tillbaka till MW2 är om de slänger in de populäraste vapnen och banorna från Cod4.

Banorna och vapnen i Mw2 är ett skämt enligt mig...

Haha. 176 exemplar. De kunde lika gärna slängt in något av Ragnar Skanåkers custom builds.
Antar att någon på IW tycke att bössan såg så futuristisk ut (design från 80-talet...) och därför ansågs passa med titeln Modern Warfare.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Tur att man aldrig köpte skiten.

Medlem

Jag är Prestige 5 eller 6 på MW2 (PC), men har tappat helt intresset för spelet då IW vägrar prata med communityn, de vägrar acceptera att IW.net suger och de vägrar göra nåt åt de miljontals fuskare. Finns inte en chans jag ger dem mer pengar, så jag passar på detta.

Lyckligtvis har jag mitt BFBC2 att köra istället, inte felfritt spel men bra mycket bättre och prisvärt.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av über_alles:

@Gottn
Se bara på GTA4 tilläggen, Microsoft betalar utvecklarna så att de inte kan motstå att ge dem exklusivitet under en viss tidsperiod. Mer pengar, längre exklusivitet. Ryktades om 50 miljoner dollar från Microsoft för GTA4 tilläggens exklusivitet..? Då fick de ju i ena fallet mer än 1 års exklusivitet, Gay Tony tillägget lär väl ha ett halvårs exklusivitet.

Lite trist att MS väljer att försöka köpa sig till DLC-exklusivitet istället för att lägga pengarna på att utveckla fler spel själva

Inaktiv

Modern Warfare 1 var fan sista spelet där dom tänkte mer på spelarna än på plånboken


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

så jävla fattigt e det, HATA HAXBOX!

Medlem

Det här ska bli äg! Trist att behöva vänta en månad tills det kommer till PC, men förhoppningsvis är det värt det. Upp till en hundralapp kan jag tänka mig att betala om det är tillräckligt många kartor. Sen ett Hardcore FFA-läge skulle inte heller vara fy skam.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jävlar vad jag hatar tidsexklusivt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ge mig till PS3 NU! Saknar nattbanor, dimmiga vinterbanor i skog och någon vanlig bana som liknar "Overwatch" från Special-Ops.
Lite fler Special-Ops banor skulle inte heller skada, sjukt kul att sitta med polaren över headset och samarbeta genom banorna.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Tappade intresset för MW2 nu när BF:BC2 släpptes. Misstänker att jag inte är ensam om det.

Nej, du är inte ensam. Man insåg ganska snabbt hur begränsat MW2 är (vilket man nog egentligen visste, men dom har ju gjort "rummet" betydligt större med bättre placering av de synliga och osynliga väggarna).

Call of duty är och förblir ett rum med korridorer...

Medlem
Skrivet av Plommon:
Skrivet av zaphiren:

Tappade intresset för MW2 nu när BF:BC2 släpptes. Misstänker att jag inte är ensam om det.

Jag tappade intresset vid BC2 Betan, fast om mappacket till pc blir gratis återvänder jag nog för en stund. Fast det tvivlar jag på

Skrivet av LoA.:

Och att det ska kosta är ju bara fjantigt. Pengar pengar pengar pengar är det enda IW tänker på. Om det kostar till PC så är det ju rent av fjantigt.

Jag tror inte problemet ligger hos IW utan snarare hos Activision.

Största problemet är väl trots allt konsumenterna? Utan dem så fanns ingen marknad för detta. 8)

1
Skriv svar