Sonys nya team ser ut att jobba med Naughty Dog på ett "älskat varumärke"

Robot
Sonys nya team ser ut att jobba med Naughty Dog på ett "älskat varumärke"
Medlem
Medlem

Jak & Daxter snälla

Medlem

Math Jam


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

med tanke på hur uncharted 4 slutar så är väl en uppföljare nästan garanterad att

ha dottern i huvudrollen, med nathan i sullys roll. skulle nog kunna bli intressant.

Medlem

The last of us 2 remaster

Medlem

Har ni inte gjort en artikel om detta redan

Medlem

Det här känns som en självklarhet. Förstår inte hysch hysch. Borde de inte automaistk börjat utveckla ett nytt Charted direkt efter det förra kom ut?

När släptes det senaste Charted?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av quadratis:

med tanke på hur uncharted 4 slutar så är väl en uppföljare nästan garanterad att

ha dottern i huvudrollen, med nathan i sullys roll. skulle nog kunna bli intressant.

Håller med till fullo!

Medlem

Nathan Drake är typ favoritkaraktären i spel!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Nånting annat än Uncharted tack.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

FM-guru
F.d. Sisyr

Det är väl nu 17 år sedan de gjorde ett spel som inte hette Uncharted eller The Last of Us? Kan tycka det börjar bli dags, men gissningsvis tycker kostymerna annorlunda!

Detta kommer blir en "Uncharted: Origin"-story där vi får följa den unge Nathan efter händelserna med brorsan. Det kommer släppas samtidigt som nästa film ska ni se, och alla kommer var "super excited" över detta. Fyrverkerier kommer ljuda över himlen när detta spektakel ser dagens ljus.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är mätt på Uncharted. Varje gång jag läser och har läst rykten som innehåller ”Naughty Dog” samt ”nytt hemligt projekt” tänds en låga av hopp inom mig: Återuppväck Jak & Daxter ❤️

(Tolka mig rätt, jag älskar Uncharted och The Last of Us, men nu BEHÖVER JAG JAK & DAXTER).

Medlem

Jag vill bara att TLU2 multiplayer ska komma ut någon gång................

Medlem

Uncharted är väll rätt ointressant nu.
ingen verkar brytt sig att det kom ut på PC heller.
en youtuber som intresserar sig i VR moddar hörde runt i communityt om nån skulle ta sig an att modda spelet till VR och fick svar, vem fan bryr sig om Uncharted 😂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem
Skrivet av quadratis:

med tanke på hur uncharted 4 slutar så är väl en uppföljare nästan garanterad att

ha dottern i huvudrollen, med nathan i sullys roll. skulle nog kunna bli intressant.

Själv tolkade jag slutet som att dom knöt ihop säcken och sa: The End.

Själv känner jag mig helt klar med Uncharted serien och känner att det får vara nog.

It's not a lake, it's an ocean

Uncharted borde få vila. Var mätt på det efter del 4. Hoppas att Naughty Dog kan göra något helt nytt i stället.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Åh, ett Jak & Daxter som får samma kärlek som Ratchet & Clank till PS5 tack <3 skulle absorbera det i varenda cell i min kropp.

Medlem

Håller med om att Jak & Daxter vore mer intressant. Är fortfarande mätt på Uncharted och då har jag inte ens spelat Lost Legacy.

1
Skriv svar