Skräckpärlan Darkwood har släppts på Playstation 5

Robot
Skräckpärlan Darkwood har släppts på Playstation 5

Atmosfärisk fasa utan jump scares.

#Acid-wizard-studio, #Darkwood


Medlem

Någon som vet om det finns ett demo? Jag är mycket nyfiken, men vill inte köpa spelet om jag inte alls gillar upplägget/atmostfären, så att testa ca 15-30 minuter skulle vara bra

Tycker det är för få demon nu förtiden, speciellt dessa små och mellanstora spelen; jag vill testa en liten liten stund, för att vara säker på att jag köper nåt jag troligen kommer att gilla.

Det borde finnas en "ångra/retur" för digitala köp, fram till typ max 1 timme efter man startat det, så borde man kunna ångra/returnera spelen (om en sådan funktion finns, då behövs inte demos; man bara köper och testar max en timme, sedan om man inte gillar så returnerar man).

Medlem

Detta ser onekligen intressant ut! Får alltid för mig att spela skräckisar runt halloween.

Medlem
Skrivet av aasecond:

Någon som vet om det finns ett demo? Jag är mycket nyfiken, men vill inte köpa spelet om jag inte alls gillar upplägget/atmostfären, så att testa ca 15-30 minuter skulle vara bra

Tycker det är för få demon nu förtiden, speciellt dessa små och mellanstora spelen; jag vill testa en liten liten stund, för att vara säker på att jag köper nåt jag troligen kommer att gilla.

Det borde finnas en "ångra/retur" för digitala köp, fram till typ max 1 timme efter man startat det, så borde man kunna ångra/returnera spelen (om en sådan funktion finns, då behövs inte demos; man bara köper och testar max en timme, sedan om man inte gillar så returnerar man).

Det finns ångra på steam, du får ha spelat max 2h och göra det innan 2(?) veckor har gått sen köpet.

Medlem
Skrivet av aasecond:

Någon som vet om det finns ett demo? Jag är mycket nyfiken, men vill inte köpa spelet om jag inte alls gillar upplägget/atmostfären, så att testa ca 15-30 minuter skulle vara bra

Tycker det är för få demon nu förtiden, speciellt dessa små och mellanstora spelen; jag vill testa en liten liten stund, för att vara säker på att jag köper nåt jag troligen kommer att gilla.

Det borde finnas en "ångra/retur" för digitala köp, fram till typ max 1 timme efter man startat det, så borde man kunna ångra/returnera spelen (om en sådan funktion finns, då behövs inte demos; man bara köper och testar max en timme, sedan om man inte gillar så returnerar man).

Inget demo såvitt jag vet, men har du inget emot att spela på PC så kostar det drygt 50 kronor på steam just nu. Nedsatt med 70%.
Sen som redan nämnts så går det ju alltid att returnera så länge man spelat under 2 timmar.

Fantastiskt bra spel hur som helst, väldigt atmosfäriskt.

Medlem

Minns att det kändes som ett konstant skyddande mot monster nattetid då dag-natt bara är 9,30 min. Blev less och slutade spela.

Medlem

Sjukt bra spel. Väldigt unikt på något sätt. Älskar soundtracket också. Rekommenderas starkt!

Synd att en uppföljare aldrig kommer...

1
Skriv svar