Atomic Heart släpps i februari, enligt ny trailer

Robot
Atomic Heart släpps i februari, enligt ny trailer

Sovjetisk retrofuturism med ett Bioshock-liknande upplägg.

#Atomic-heart, #Mundfish


Medlem

Ända sedan jag såg första trailern blev jag förälskad i det här
Jag delade länken till den till alla vänner direkt och kunde inte i ord beskriva hur taggad jag var på detta!
Efter varje trailer så har det bara sett bättre och bättre och mer imponerande ut än tidigare.
Snart är längtan äntligen över då

Medlem

Vapnen och magi-effekterna med händerna påminner sjukt mycket om Bioshock. Ser rätt kul ut, hoppas det blir lyckat!

Medlem

Bara baserat på deras trailers (dom gör sjukt bra trailers måste jag säga) kommer det bli ett fantastiskt bra spel. Men det finns det som är unika men som glömmer bort att göra spelen kul att spela.

Jag kommer vänta på recensioner innan jag köpa men är det bra betyg köper jag dag-2

Gnällkuk

Feburari är så jävla smetad...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Herrejävlar, hur ska man hinna

Gnällkuk
Skrivet av Gen:

Herrejävlar, hur ska man hinna

Fråga SkillUp, det där är hans lista på spel att recensera


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Med tanke på hur mycket folk skriker om att bojkotta Saudi & Kina? Hur ser det ut med detta?

Medlem

Vi kommer få ett ofärdigt spel, folk kommer att skrika och försöka cancela utvecklarna, jag väntar ivrigt på ännu en let down.

Medlem

vid det här laget känner jag mig 5050 över detta spel, blir inget direktköp, men kommer övervaka det.


signatur

//monster

Medlem

Hoppas mitt 2080 orkar med detta spel. Ser riktigt bra ut

Medlem

Jag hoppas detta blir bra! Alltid tyckt det sett coolt ut sedan den första trailern.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Oj!
Herregud vilken månad!
Like a Dragon är nr 1 för egen del.
Håller faktiskt Yakuza: Like a Dragon som ett av de bästa JRPG någonsin.
Samtidigt kommer Kerbal 2, Hogwarts, Octopath, det här (som jag sett fram emot länge) samt PSVR2 med spel, mm
Kommer absolut inte hinna allt.

1
Skriv svar