Octopath Traveler II har fått en ny, bedårande vacker trailer

Robot
Octopath Traveler II har fått en ny, bedårande vacker trailer

Med fokus på två av de åtta huvudkaraktärerna.

#Octopath-traveler-2, #Square-enix


Medlem

Låter inte det som exakt samma karaktärsegenskaper som finns i originalspelet? Det var lite oväntat trist, hade ju velat ha nytt/annat, vilket så klart kan vara lite klurigt att komma på något bra. Är resterande karaktäregenskaper också copy+paste från 1an blir jag lite besviken :/

Medlem

Jag kommer i princip köpa detta direkt. Första var riktigt bra.

Gnällkuk

Engelska, fan skar sig som smör i vatten för mig. Det här är så givet att plocka upp direkt! Supertaggad!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Åh! Har lite kvar att lira på ettan. Hinner ju i lugn och ro tills detta släpps:D

Medlem

Vore trevligt om ettan kunde släppas utanför switch också (är alltid så dyrt där).

Medlem
Skrivet av Davinchevo:

Vore trevligt om ettan kunde släppas utanför switch också (är alltid så dyrt där).

1 finns väl båda på xbox och pc?

Medlem
Skrivet av Najkan:

1 finns väl båda på xbox och pc?

Du har helt rätt (om pc iaf, xbox vet jag inte). Jag tänkte till Playstation. Jag har tyvärr inget Xbox, och tycker det är mysigt att spela denna typ av spel framflr tvn. Går säkert att ordna via pc, men hade gärna haft det på Playdtation helt enkelt.

1
Skriv svar