Blight: Survival bjuder på dyster, medeltida actionskräck

Robot
Blight: Survival bjuder på dyster, medeltida actionskräck

Och stödjer co-op för upp till fyra spelare.

#Blight-survival, #Haenir-studio


Gnällkuk

Det här blir att wishlista! Ser riktigt najs ut, får lite witcher 3-vibbar.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Oh! Såg redigt nice ut!


signatur

Halo kompis!

Medlem

Ruskigt lovande!

Medlem

spännande=)

imponerande tyst rustning också=)


signatur

Styret upp och däcken ner

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ellakk:

spännande=)

imponerande tyst rustning också=)

Haha, tänkte med på det. Att kräla runt ljudlöst i den där utstyrseln är inte lite skickligt.

Medeltidsaction är väl alltid önskvärt. Men jag tycker nog att det hade varit mer passande att inte ha all denna "sword-sponge" utan att svärden skurit upp och lemlästat som om det inte fanns någon morgondag.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

älskar medeltid, hatar laservapen detta skall jag hålla koll på helt klart


signatur

//monster

Medlem

Ser trevligt ut, både atmosfäriskt och grafiskt. Gameplay behöver jag se lite mer av.

Det som oroar mig är dock "roguelite"-elementet. kunde man gott ha skippat. Men, kanske blir bra ändå.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Smaskigt! Settingen och utseendet ser ju fantastiskt "trevligt" ut. Hoppas att de gör så att det är svårare att smyga med rustning etc. sen dock, både ur realism och gameplaysynpunkt. Kul framförallt i coop att ha någon med väldigt lätt rustning som kan smyga fram och hugga folk i ryggen medans nån tyngre jävel kan skramla runt och ta en jävla massa stryk.

Medlem

Mycket intressant!

Medlem

Årets överraskning för egen del.
Ser otroligt intressant ut.
Spännande!

Medlem

Snyggt men trist med co-op och ännu mer trist med zombies. Såg rätt linjärt ut också.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar