Nehe, Square Enix Parasite Eve-nyhet handlade om NFT:er

Robot
Nehe, Square Enix Parasite Eve-nyhet handlade om NFT:er

Vi möts i kommentarsfältet för att rasa.

#Nft, #Parasite-eve, #Square-enix


Medlem

Hahaha, 20-talet fortsätter briljera.

Medlem

Amen fy.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Redaktör
Ponny

Brb. Ska bara dunka mitt huvud hårt i ett träd.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ja så går det när folk hänger på internet o övertolkar inlägg till sina önskemål

Medlem

Härligt, dags att blrja med NFT igen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Man börjar fundera på om vissa utvecklare inte har en aning om vad communityt faktiskt efterfrågar (i detta fall inte efterfrågar) eller så väljer de helt enkelt att nonchalera sina fans. NFT har ju aldrig varit ett uppskattat concept med många tidigare exempel...

Medlem
Skrivet av B-itta:

Man börjar fundera på om vissa utvecklare inte har en aning om vad communityt faktiskt efterfrågar (i detta fall inte efterfrågar) eller så väljer de helt enkelt att nonchalera sina fans. NFT har ju aldrig varit ett uppskattat concept med många tidigare exempel...

Det spelar ingen roll, det lilla jobbet som läggs på detta betalas säkert igen om man gör det rätt, även om de får kritik. Det är bara att Ubisoft och typ team17 gjorde det för mycket och var tvungen att backa fett.

Som jag ser det är det bara en tidsfråga innan det blir det nya normala, när man har denna typen av attack från i princip hela förläggarvärlden så kommer det ske. För de företag som sitter och håller käft väntar bara på att andra skall gå igenom denna jobbiga tid i början där kritiken haglar. Företag som Tencent, MS, Sony mfl, de som vad jag vet inte gått ut och pratat så mycket om detta.

Det är dessutom en bizzsak där flera utomstående har intresse, t ex så blev jag kontaktad av en kompis för några månader sedan om detta och de produkter företaget gör, han är öht inte intresserad av spel utan bara just själva saken, att det är något som går att tjäna pengar på där användarna får en rolig sak som de kan spara för evigt blabalbalba, jag sa: Tack tack tack.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det spelar ingen roll, det lilla jobbet som läggs på detta betalas säkert igen om man gör det rätt, även om de får kritik. Det är bara att Ubisoft och typ team17 gjorde det för mycket och var tvungen att backa fett.

Som jag ser det är det bara en tidsfråga innan det blir det nya normala, när man har denna typen av attack från i princip hela förläggarvärlden så kommer det ske. För de företag som sitter och håller käft väntar bara på att andra skall gå igenom denna jobbiga tid i början där kritiken haglar. Företag som Tencent, MS, Sony mfl, de som vad jag vet inte gått ut och pratat så mycket om detta.

Det är dessutom en bizzsak där flera utomstående har intresse, t ex så blev jag kontaktad av en kompis för några månader sedan om detta och de produkter företaget gör, han är öht inte intresserad av spel utan bara just själva saken, att det är något som går att tjäna pengar på där användarna får en rolig sak som de kan spara för evigt blabalbalba, jag sa: Tack tack tack.

NFT är tyvärr här för att stanna ett tag, det har jag inga tvivel om, då det är gynnsamt.

MEN att teasa ett kommande projekt och höja förväntningar om något speciellt, som sen skulle visa sig vara ett NFT projekt?

Detta är ett idiotiskt sätt att retas med sina fans...

Medlem

The ‘art’ collected by players can be used “as a character in a story that takes place in an alternate world where the player can ’untangle’ a mystery by completing missions that revolve around questions of the monopolization and distribution of resources

va??

Medlem

Det värsta är väl att det är jag som konsument som ska skämmas å Square Enix vägar då de tydligen inte har tillräckligt mycket insikt att göra det själva.

Medlem

Alltså det här är bara pinsamt. Kan dem inte bara utannonsera att Sony köper oss nu. För vi vet att dem vill det.

Medlem

Men vafan.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

1
Skriv svar