Overwatch 2s nya hjälte är köttmuren Ramattra

Robot
Overwatch 2s nya hjälte är köttmuren Ramattra

…och är en Omnic terrorist.


Medlem

Kul! Tycker ow2 är kul men den ända skillnaden är ju att det är gratis och battlepass! Kommer nog spela en stund till, beroende på om man finner några att spela med!

Medlem

Jag tycker ow2 är riktigt kul, sist innan jag lirade kändes det bara som man satt och vänta på ulti, nu känns det mer som en shooter där alla är en miniboss som man får lära sig movesen till.

Dom förtjänar även eloge till hur bra dom hanterar loadtimes, typ 3,5sek tills man får välja karaktär

Fragtjuv

Jag har haft skitkul med OW2 senaste veckorna och lär fortsätta spela ett bra tag till. Jag spelar alltid support och upplever att det finns fler support-karaktärer som gör nytta i OW2 än vad det var i först spelet.

Spännande med en ny tank också för den delen.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Skribent

För en tankmain har väntetiderna blivit mycket längre, fast då alla tanks är långt mycket bättre känns det nästan hanterbart 😉

Ser framemot att testa Ramattra, verkar ha en trevlig verktygslåda av abilities att leka loss med! ☝🏻

Medlem

Kul spel som de har förstört med ett progression-system som inte går ut på att vara roligt för spelaren utan bara går ut på att Blizzard ska tjäna så mycket pengar som möjligt.

Medlem

Tycker att Overwatch 2 är en förbättring rent gameplay-mässigt på alla fronter, men en fullkomligt värdelös produkt.

Medlem

Behöver man köpa battle pass för att få hjälten eller räcker de att spela en jävla massa timmar ?

Medlem
Skrivet av mack1zz:

Behöver man köpa battle pass för att få hjälten eller räcker de att spela en jävla massa timmar ?

Köper du battlepasset får du hjälten direkt. Annars måste du spela till lvl 55 på gratisversionen, samma som denna säsongen.

Medlem

Zenyatta och Ramattra, originellt 😜

Medlem
Skrivet av MammaMuu:

Köper du battlepasset får du hjälten direkt. Annars måste du spela till lvl 55 på gratisversionen, samma som denna säsongen.

så bra. Tänker inte spendera en krona, till deras nya giriga sett att hantera mikrotransaktioner. Kiriko vart ju upplåst direkt för att jag köpt 1 an de är inte samma med de nya hjältarna som kommer då ?

1
Skriv svar