WTH?! - Bibeln (ja, boken) finns snart på Steam

Medlem

Speedrun any %

Inaktiv

Kan det slå detta mästerverk är frågan?

Medlem

Otroligt mycket multimedia med bokmärken och allt!


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Skrivet av Slugger:

jädra bra nyhet att driva med 😂

kan dock se tjusningen med det ändå, som kristen long time gamer (även ADD:are) har jag aldrig ens försökt läsa bibeln, inte seriöst iaf då jag har fruktansvärt svårt för att hålla mig vaken vid läsning av vanlig skönlitteratur. Är inte så förtjust i präster, eller kyrkan för delen heller, (vilket kan bero på att min far är präst), men detta kan ändå bli ett användbart redskap för mig. Förstår dock inte varför den ska finnas på steam 😅

feel free att driva med mig också om ni känner för det, jag är van 🤭

Äsch, det funkar ändå bara som ett långt EULA-avtal. Bara att scrolla längst ner och klicka "Jag har läst och förstått" så klarar du dig.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

"Ya'll need jesus." -Gabe Newell, probably


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Vore roligare om någon la upp Scientologernas Fantasy istället, den shitstormen hade jag förberett en stor Popcorn burk till

Medlem

Vill minnas att jag har set "bibeln" som spel/app förr. så inget nytt.

kanske inte alltid officielt, vill minnas det finns till DS som homebrew. och trår på dumfån tiden fanns en massa java versioner.

Medlem

Anser att LOTR är bättre fantasy än bibeln. But each to their own i guess.

eld
Medlem
Skrivet av Neroz:

Anser att LOTR är bättre fantasy än bibeln. But each to their own i guess.

Sauron dog för våra synder!

Inaktiv
Skrivet av hannes.theorell:

Jag föredrar att mina vänner ser mig spela SEX WITH HITLER 3D än The Bible...

Jag säger bara Hand Simulator: Rendevouz

Medlem
Skrivet av Slugger:

jädra bra nyhet att driva med 😂

kan dock se tjusningen med det ändå, som kristen long time gamer (även ADD:are) har jag aldrig ens försökt läsa bibeln, inte seriöst iaf då jag har fruktansvärt svårt för att hålla mig vaken vid läsning av vanlig skönlitteratur. Är inte så förtjust i präster, eller kyrkan för delen heller, (vilket kan bero på att min far är präst), men detta kan ändå bli ett användbart redskap för mig. Förstår dock inte varför den ska finnas på steam 😅

feel free att driva med mig också om ni känner för det, jag är van 🤭

Skulle aldrig falla mig in. Fundamentalister och reaktionära ska ha all skit. Men människor som har vett att förstå att deras tro är deras ser jag snarast upp till, det krävs karaktär för att vara troende 2022 i Sverige. Så gör din tro dig starkare och till en bättre människa, mer cred till dig.

12
Skriv svar