Blacktail är ett action-rpg med slavisk folktro som bas

Robot
Blacktail är ett action-rpg med slavisk folktro som bas

Legenden om Baba Yaga i ny tappning.

#Blacktail, #The-parasight


Medlem

Ett problem som jag inte brukar uppskatta när man får välja mellan att vara ond eller god, är att väljer man att vara ond så missar man massa content.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Ett problem som jag inte brukar uppskatta när man får välja mellan att vara ond eller god, är att väljer man att vara ond så missar man massa content.

Ja precis, detta händer hela tiden. Blir alltid lika besviken.

Medlem

Ser ju lite mysigt ut ändå, men väntar nog in recensionerna. Rpg med lite färg brukar dock uppskattas

Medlem

Har nog aldrig riktigt förlikat mig med idén att arpgn inte alltid är top down...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Såg intressant ut men synd med firat person view. Då måste jag lira det på PC med mus o KB.
Hade det varit 3e person så hade konsol med handkontroll fungerat.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Geeks Gaming
Skrivet av Rakoon:

Ett problem som jag inte brukar uppskatta när man får välja mellan att vara ond eller god, är att väljer man att vara ond så missar man massa content.

Mjao, jag är med på hur du menar. Samtidigt så är det i min mening värre med spel som har val som inte ger konsekvenser.
Svår balans det där!

När jag läste om spel med Baba Yaga så såg jag något mörkare framför mig. Är inte helt övertygad

Medlem

Håller med att det såg intressant ut.

Medlem

Ser lovande ut, färger uppskattas, verkligheten är ju ändå så grå här uppe i norden.
Undrar om valen påverkar färger i spelet. Hade varit intressant om världen och skogen blev ljusare eller mörkare.
Sedan uppskattar jag om man måste spela det flera gånger för att veta hur det går

1
Skriv svar