Take-Two: GTA 6-läckan påverkar inte spelets utveckling alls

Robot
Take-Two: GTA 6-läckan påverkar inte spelets utveckling alls

Dags för ett officiellt avtäckande snart?

#Gta-6, #Rockstar, #Take-two


Medlem

Goda nyheter. Nu väntar vi ivrigt på announcement trailer och släppdatum!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Tycker inte att läckan verkar ha gett så mycket, inget av det som jag ser fram emot vart spoilat i alla fall.

Ser fram emot när världen, gameplay och story visas. Läckan gav mig ingen känsla för hur spelet kommer bli.

Hoppas att det visas i sommar och släpps 2024, kommer det till PS4/Xbox One så blir jag deprimerad.
Helst så ska PC versionen kräva Direct storage 1.1 också(GPU accelererad komprimering).

Medlem

Blir nästan äcklad av tanken hur mycket Take-Two och Rockstar kommer mjölka detta spelet så mycket som möjligt. Blir väl att PC releasen kommer två år senare precis som 5an.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Blir nästan äcklad av tanken hur mycket Take-Two och Rockstar kommer mjölka detta spelet så mycket som möjligt. Blir väl att PC releasen kommer två år senare precis som 5an.

ja det blir garanterat bara till konsoller först.. hatar sånt.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Blir nästan äcklad av tanken hur mycket Take-Two och Rockstar kommer mjölka detta spelet så mycket som möjligt. Blir väl att PC releasen kommer två år senare precis som 5an.

Jag tror tyvärr du kommer få rätt här, även om jag önskar att så inte vore fallet. Sättet man fortsätter mjölka femman och att vi kommer ha fått vänta över tio år när sexan väl kommer ser jag som ett hån.
Samtidigt betalar folk för femman flera gånger om och fortsätter lägga pengar på onlineläget och pengar styr. Tycker ändå det är dåligt att det varit så tyst om VI fram till läckan. Fansen förtjänar bättre och för min del ska det till något extraordinärt för att vinna mitt förtroende åter.

Medlem
Skrivet av Knalle:

Jag tror tyvärr du kommer få rätt här, även om jag önskar att så inte vore fallet. Sättet man fortsätter mjölka femman och att vi kommer ha fått vänta över tio år när sexan väl kommer ser jag som ett hån.
Samtidigt betalar folk för femman flera gånger om och fortsätter lägga pengar på onlineläget och pengar styr. Tycker ändå det är dåligt att det varit så tyst om VI fram till läckan. Fansen förtjänar bättre och för min del ska det till något extraordinärt för att vinna mitt förtroende åter.

Jag har spelat alla gta som någonsin släppts
endast SP förutom 1an och 2an som vi lanade endel. Man kan ha mycket åsikter men att tappa förtroende för att dom mjölkar produkten? Jag önskar också gta släpotes oftare med mer fokus på SP men mitt förtroende är endå väldigt högt då dom släppt fantastiska sp upplevelser varje gång. Väldigt många har försökt replicera gta på ett eller annat sätt men ingen kommer i närheten. Mitt förtroende är högt och jag är glad att dom inte kommunicerar ut massa skit alldeles för tidigt som inte reflekterar slutprodukten ala Cyberpunk och många andra. Spelet är färdigt när det är färdigt och det är det. Ska bli kul att se vad dom kokat ihop denna gång.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ja det blir garanterat bara till konsoller först.. hatar sånt.

Sjukt att det blir så egentligen... och ändå har / tar dom så många år på sig att utveckla spelet.

Medlem

Cybersäkerheten är patetiskt dålig på alla nivåer globalt. Fatta hur mycket jobb det finns inom varenda sektor i varje land, företag och kommun inom just it-säkerhet som borde göras men som man inte lägger pengar på pga naivitet och snålhet

Medlem

GTA V var väl ett av få spel som levde upp till förväntningarna?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

GTA V var väl ett av få spel som levde upp till förväntningarna?

Jag minns att jag var ganska besviken overall. Världen, flygplanen och de tre protagonisterna var helt klart över förväntan, men bilfysiken, ragdollen och storyn/missions var ett step down och minskade replayabilityn för mig

Medlem

Skönt att höra! Både att det inte påverkar utvecklingen, och att de nu satsar mer på säkerheten. Bra wake up call med andra ord! Själv har jag inga problem med att det tar tid mellan titlarna, många spelar ju Online-delen och varför ska Rockstar inte fortsätta utveckla content till dem så de känner att de är sedda och brydda om? Finns inget tråkigare än när ett spel slutar få updates och det självdör lite (New Horizon - lookin' at ya) trots stor användarbas som kräver mer. Alla här inne är såna ego crybabies. "BUhuuuu.... JAAAAG vill ju ha sexan varför fortsätter de mjölka femman när bara några miljoner spelar det och har roligt med alla uppdateringar? JAAAG har ju inte kul med det : ((((" Gamers måste verkligen växa upp och lämna ankdammen. Allt är inte för er och era preferenser.

Medlem

Jag erkänner att jag köpte PS3 för GTA IV... Men jag vägrar köpa någon konsol för GTA VI


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Allt Take-Two ska tas med en enorm skopa salt och begravas i kattlådan på en gång. De är väldigt drivande i MTX frågan.
NBA 2k20 är väl en av deras mest smaklösa försök att suga pengar ur barn.

https://youtu.be/-junD46e9Iw

Jag är väldigt skeptiskt till GTA 6 och hur de kommer försöka förstöra det med mikrotransaktioner, till och med i singleplayer.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Jag erkänner att jag köpte PS3 för GTA IV... Men jag vägrar köpa någon konsol för GTA VI

Eller?😅

Skulle vara rätt sjukt om dem gjorde som förra gången och släppte PC versionen 1,5 år senare.

Jag köpte det typ 2ggr i alla fall. Till 360 och sedan till PC.

1
Skriv svar