Försäljningen av GTA V tycks till sist ha bromsat in

Robot
Försäljningen av GTA V tycks till sist ha bromsat in

Har suget efter GTA VI blivit för stort?

#grand-theft-auto-v, #gta-v


Medlem

Men wow! 170 miljoner!

Är det av någon anledning lönt i GTA-online att köpa spelet flera gånger eller något i den stilen?

Vore kul om det blev en omröstning så vi kunde se hur många gånger FZ-medlemmarna har köpt GTA V i snitt.

Geeks Gaming

SP delen är fortfarande bra och värt att köra genom igen.

Men vägrar röra public mp delen.

Medlem

Välförtjänt, ett av det bästa spel som någonsin gjorts imo

Medlem

Dags för en remake. Jag menar, spelet är 9 år gammalt! Som The Last of Us.

Medlem

Sedan i somras kan man nu köra alla heists och företagsuppdrag i privata servrar själv eller med sina vänner. Då slipper man alla jävla fuskare, griefers och skrikande tolvåringar för de är fortfarande kvar. Men kanske bara är mindre svin som blir bannade nu för majoriteten har gått över till privata servrar så de behöver inte köpa nya konton lika ofta.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Det är bara att skicka tårta till kontoret och gratta dom. Det är en häftig bedrift, tror dock inte GTA6 kommer hamna där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ett par gånger har jag fått suget för GTA V igen, dragit igång spelet, velat köra med lite moddar som förbättrar allt, men slutar med krascher och jävelskap och då tröttnar jag.

Precis fått upp suget att fortsätta med RDR2 nu, men vill även modda det :/

Medlem

Äntligen broms. Jag är grav schizo. Jag äger sjukt nog 5 versioner. Alltså... Det är vidrigt..

1st PlayStation 3, 1st PlayStation 4, 1st PlayStation 5, 2st PC @ Steam & R* Social Club


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Äger 3 versioner av spelet och tjejen äger 2 versioner. Vi brukar köra online ibland och det är verkligen bland det roligaste som finns! Ser grymt mycket fram emot nästa GTA ska bli spännande att se hur dom tar online delen till nästa nivå:)

KoP
Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Dags för en remake. Jag menar, spelet är 9 år gammalt! Som The Last of Us.

Nja. PS5 och Series X versionerna utav spelet släpptes ju i Mars i år. Så remakes vette 17 om det är nödvändigt.

Medlem

detta spel är ju så gammalt nu, har man inte redan spelat det så har man ju missat guldåren. men det håller än kan jag säga! enda spelet jag vet som haft extremt gott om spelare enda sen början (förutom wow då förstås, men sånt lirar inte jag)


signatur

//monster

Medlem

Det var mig då fanimejpåtiden.

Medlem

Epic games gav bort GTAV så jag tror jag har 3 kopior en för xbox 360 en till ps4an och en på epic

Medlem
Skrivet av KoP:

Nja. PS5 och Series X versionerna utav spelet släpptes ju i Mars i år. Så remakes vette 17 om det är nödvändigt.

Det är inte nödvändigt med dom andra remakes heller. Men dom kommer ändå.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Det är bara att skicka tårta till kontoret och gratta dom. Det är en häftig bedrift, tror dock inte GTA6 kommer hamna där.

Tror inte heller det. Hoppas dom skippar det smaklösa övervåldet och en festlig karaktär som Trevor.
Folket verkar gilla sånt tyvärr

Ett tecken i tiden att femman blev så stort. Jag tycker att Vice City, San Andreas och fyran är bättre spel. Inte lika splittrat, och inte för mycket av allt.
Femman är lite som Resident Evil 6. Bra, men för mycket. Eller som en serie som går för länge.
https://www.sportskeeda.com/gta/5-reasons-gta-4-better-gta-5

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Tror inte heller det. Hoppas dom skippar det smaklösa övervåldet och en festlig karaktär som Trevor.
Folket verkar gilla sånt tyvärr

Ett tecken i tiden att femman blev så stort. Jag tycker att Vice City, San Andreas och fyran är bättre spel. Inte lika splittrat, och inte för mycket av allt.

Övervåldet är ju en del av GTAs historia så det hade varit konstigt att ta bort det. Om man inte kan springa runt på gatorna och skjuta fotgängare, är det verkligen ett GTA då?


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Övervåldet är ju en del av GTAs historia så det hade varit konstigt att ta bort det. Om man inte kan springa runt på gatorna och skjuta fotgängare, är det verkligen ett GTA då?

Det var annorlunda i femman, en helt annan ton.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Det var annorlunda i femman, en helt annan ton.

Det var väl egentligen bara Trevors delar som var mer våldsamma? Tänker mest på tortyruppdraget. Annars tänkte jag inte på att våldet skulle vara mer påtagligt i GTA 5 än i något annat spel från Rockstar.
Spelade mest som Franklin men brukade byta till Trevor om jag ville ställa till med massaker eftersom det passade hans karaktär mer.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Det var väl egentligen bara Trevors delar som var mer våldsamma? Tänker mest på tortyruppdraget. Annars tänkte jag inte på att våldet skulle vara mer påtagligt i GTA 5 än i något annat spel från Rockstar.
Spelade mest som Franklin men brukade byta till Trevor om jag ville ställa till med massaker eftersom det passade hans karaktär mer.

Ja, jag tyckte att det var för mycket med Trevor. Inte bara tortyrscenen. Han skulle inte ha varit en spelbar karaktär.
Det hade räckt med Michael. Trevor kunde gott ha försvunnit redan i introt.

Medlem

Jag skall hjälpa er Rockstar! Ge mig lite rea så skall jag köpa mitt första exemplar. Så håller vi siffran uppe!

Medlem
Skrivet av Ducci:

Epic games gav bort GTAV så jag tror jag har 3 kopior en för xbox 360 en till ps4an och en på epic

Just ja då äger jag 6 kopior...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar