Snabbkollen - Hur många GTA V har du köpt?

Medlem

Gratis på Epic så noll.

Medlem

Bara en version. Men jag äger fyra Dark Souls 😄

Medlem

Köade 3 timmar utanför Gamestop på natten till 360 sedan köpte jag det till ps5 igen. Det är nog ett utav de sämre gta story vis för mig. Men ville ge det en chans till.

Medlem

Köpte först till PS3 av någon anledning när 360 var min primära konsol den generationen. Så då köpte jag det till 360 också när jag hade klarat det till PS3. Efter det blev det ett fysiskt exemplar till PS4 när det kom och nu senast till PS5. Men trots att jag har spelat hundratals timmar GTA Online har jag inte lagt några pengar på Shark Cards. Där sätter jag gränsen av någon anledning.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Köpt det 3 gånger det går lixom inte att vara utan! Börjar dock känna mig klar och väntar med spänning på nästa och hoppas att dom lägger lite mer krut på multiplayern den här gången:)

Medlem

GTA V tre gånger, och GTA V fyra gånger, (alla på pc).
Några gånger hade jag glömt att jag redan hade förbokat på Cdon. Istället för att avboka så sålde jag dubletterna till vänner.
Sedan så köpte jag det igen på Steam.


signatur

autograph

Medlem

Två, PS3 och PC.

Medlem

Tekniskt sett noll, fick det i en bundle med ett 970.

Medlem

Först till Ps3 vid releasen för man var jäkligt sugen på att testa det, sedan blev det såklart pc-versionen just för bättre grafik och mod-comunityn.

ZF
Medlem

Köpt 2 ggr, sålt 1. +/- O

Oklart hur många TW som förlorades i ström på att låta en gubbe sitta på taket till polisstationen för att ha råd med en bil.

Skitspel.

Medlem

Köpt en gång på Steam, någon gång 2016.

Medlem

Jag har aldrig köpt det, men jag har fått det gratis iaf en eller 2 gånger.

Inaktiv

Har köpt det en gång till Playstation 3.

Medlem

NOLL


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Wezper:

fick det gratis på epic

Samma här. Räcker utmärkt.

Medlem

Ingen, gratis på Epic.

Medlem

Två gånger.
En till Xbox 360 och en till Xbox One.

12
Skriv svar