Apex Legends Säsong 15 - Eclipse (släpps 2022-11-01)

Medlem
Apex Legends Säsong 15 - Eclipse (släpps 2022-11-01)

Apex Legends: Stories from the Outlands - Last Hope

Apex Legends: Eclipse Launch Trailer

Apex Legends: Eclipse Gameplay Trailer

Apex Legends: Eclipse Battle Pass Trailer

-

Nya karaktären Catalyst,
https://www.ea.com/en-gb/games/apex-legends/about/characters/...

Länk till Eclipse på EA,
https://www.ea.com/en-gb/games/apex-legends/eclipse

Eclipse Battlepass,
https://www.ea.com/en-gb/games/apex-legends/battle-pass

Ny karta "Broken Moon".
Ny Legend Catalyst.

Så,
(ensam kvar?)
Snart dags för säsong 15 efter snart fyra år av Apex Legends (om jag kommer ihåg rätt), fortfarande en favorit för underhållande och välfungerande MP.
För mig personligen fungerar upplägget och miljön fortfarande, men jag har faktiskt börjat klämma in lite "återupptäckt" BF4 igen som jag märkt fortfarande har en hyggligt stor och aktiv spelarbas.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Många verkar ha frysning mitt i match, det nedan är vad jag provat och som fungerar för mig.

Nvidia RTX3070 - win10 home.
517.48 Fungerar
522.25 och 526.47 samt 526.61(betan): Frysning mitt i spel men inte dator går att alt tab, kan fungera under några matcher


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Först en uppdatering på posten innan i tråden, nvidia 517.48 på rtx3070 fungerar nästan hela tiden, haft 3 frysningar (win 10 home) men då pratar vi om många timmars spel och antal matcher och dagar. Detta på två olika riggar, en bb med rtx3070 och en stationär rtx3070, såvitt jag vet har det inte kommit någon uppdatering som adresserar dessa frysningar.

Kommit en enkät till de som spelat under många säsonger om vad som behöver förändras/förbättras de kunde börja med att fixa 20 sekunders lag/frys för alla med win 7 introducerades S14 som står som fortfarande står som möjligt att använda för apex legends eller för den delen frys/häng random överlag i matcher sedan start av S15.

---

ApexToons: Echo's Halloween

POOPEX LEGENDS 8 - RETURNAL


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar