Dragon Age på Netflix har premiär i december, ny trailer släppt

Robot
Dragon Age på Netflix har premiär i december, ny trailer släppt
Medlem

Blir att kolla med någon polare. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

hintar det här nåt om hur nya dragon age kommer att se ut så lägger jag mina slantar på fortnite'igt action-"rpg" med stark fokus på multiplayer. eller vad var det EA spottade ur sig här om dagen?

Citat:

Man ser ett behov att "utveckla våra spel bortom rent spelande, och erbjuda upplevelser för våra fans att också titta, skapa och connecta med deras vänner."

Skrivet av quadratis:

hintar det här nåt om hur nya dragon age kommer att se ut så lägger jag mina slantar på fortnite'igt action-"rpg" med stark fokus på multiplayer. eller vad var det EA spottade ur sig här om dagen?

Tror inte ens EA är så korkade att de tvingar BW att göra något sådant med sin spelserie.
Citatet låter snarare som att de ska ta steg för att stödja communityt ytterligare.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Geeks Gaming

Fick noll Dragon Age vibbar från denna trailern.

Medlem

Varför ska allt vara anime? Finns det verkligen ingen snyggare stil att teckna med?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Varför ska allt vara anime? Finns det verkligen ingen snyggare stil att teckna med?

Nej Anime är den bästa tecknade stilen men bra gjord CGI kan bli ännu bättre.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Varför ska allt vara anime? Finns det verkligen ingen snyggare stil att teckna med?

Billigt att massproducera.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Varför ska allt vara anime? Finns det verkligen ingen snyggare stil att teckna med?

Det undrar jag med. Har i regel svårt för stilen, även om det finns sådana verk som jag uppskattar också.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Varför ska allt vara anime? Finns det verkligen ingen snyggare stil att teckna med?

Det där är förvisso inte anime som i japansk anime, utan en cartoon, amerikansk stil.

Men om du menar en animerad serie så har du rätt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Nej Anime är den bästa tecknade stilen men bra gjord CGI kan bli ännu bättre.

Tvek på den. Jag gillar Anime/Manga, men det finns massor med tecknade serier som är minst lika bra och i mitt tycke "snyggare" med "traditionell" NA eller EU-stil.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Det där är förvisso inte anime som i japansk anime, utan en cartoon, amerikansk stil.

Men om du menar en animerad serie så har du rätt.

Inte bokstavligen äkta japansk anime, men väldigt inspirerat och likt.

De löjliga teatraliska ansiktsuttrycken, stora ögon, färgerna och detaljnivån är väldigt samma som anime. Och det är inte snyggt.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Inte bokstavligen äkta japansk anime, men väldigt inspirerat och likt.

De löjliga teatraliska ansiktsuttrycken, stora ögon, färgerna och detaljnivån är väldigt samma som anime. Och det är inte snyggt.

Mjamje, personligen ser jag en distinkt skillnad. Visst finns det nog inspiration där, eftersom anime är så pass populärt.

Skulle jämföra det med typ, Thundercats, He-Man Gargolyes-stil osv.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det där var väl i princip så generiskt det kunde bli, inget i trailern var ju direkt Dragon Age. Jaja, finns annat att titta på

1
Skriv svar