Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?
Medlem

I helgen är det God of War Ragnarök, NHL 23 och kanske lite Dead by daylight som gäller.

Medlem
It's not a lake, it's an ocean

Nu ska jag äntligen sätta tänderna i Sonic Frontiers (som jag fick först i dag, tack Spelbutiken) och God of War Ragnarök.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Releasehästryttare

Fortsätter hålla mig till bra indie spel

Medlem

God of war Ragnarök. 10 timmar in så är det fantastiskt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ska försöka överleva på scum island

Medlem
Medlem

Borderlands 3, God of War, och Pogo Teddiursa communityday

Ambassadör
Xbox

Blir till att grinda nya Winter Update-battlepasset i Halo Infinite, köra lite Grounded i co-op och smyga vidare i A Plague Tale: Requiem.


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Agents of mayhem, Crackdown 3, MW2, lite WoW när man sitter med virtualbox. Blir en del skuttande mellan spel. Kom att tänka på Hogs of War med den bilden (hoppas reheated verkligen släpps någon gång)

Medlem

Mucrosoft Flight Simulator såklart. Laddar just nu ned deras största uppdatering som introducerar helikoptrar och segelflyg.

Medlem

Jag tänkte ta och testa Cuphead. Kanske Kan det bli nästa platinum trofé till samlingen.

Medlem
Medlem

call of duty: modern warfare 2


signatur

GPU: Zotac 4070ti | CPU: Ryzen 7 3800x | Mobo:ASUS ROG Strix X570-F GAMING | RAM: HyperX Fury RGB DDR4 3200MHz 32GB | CPU kylare: CM Masterliquid ML240L

Medlem

God of War Ragnarök!

Medlem

Left 4 Dead II

Roligare kan man inte ha det online


signatur
Medlem

Köra klart Star ocean: The Divine Force (PS5) sedan gå över till Tactics Ogre: Reborn (PS5) som släpptes igår.
Lite Distant Worlds 2 (PC) Samt Nexus: The Jupiter incident (PC) däremellan.

Medlem

Transport är helgens tema.

Microsoft Flight Simulator
Transport Fever 2

Medlem

Vad är det för gris med jetpack? Kanske vill spela det

Medlem

Lirar igenom Metro Exodus. Säkert 5gg:n. sen det släpptes.
Det är väldigt stämningsfullt och spännande. Bra karaktärer. Spelet känns lite som HL2
fast större och mer komplext. Tror dom inspirerats lite av HL faktiskt. Vissa fiender påminner också.
Anna i Metro känns som hon är inspirerad av Alyx i HL t.ex.

Spelet känns mognare än dom tidigare i serien. Mer berättande och nyanser mellan huvudkaraktärerna.

Medlem

God of War Ragnarök och Warhammer III (Azhag is here!).


signatur

I drank what?

Medlem

Blir en hel del co-op i Halo Infinite. Riktigt kul måste jag säga👍

Medlem

World of Warsheeps

Medlem

Icarus first cohort med softa moddar installerat, star citizen och escape from cheaters /tarkov.

Wow Wotlk classic, Elden ring, Curse of monkey island och Pubg. En gott o blandat påse helt enkelt

Medlem

Forza Horizon 5 igen, för hela datorn pajade och fick formateras, och där försvann min save, så nu har jag börjat om


signatur

//monster

Medlem

Nioh 2 (helt sinnesjukt svårt spel) och kanske man ska börja på en ny runda i The Evil within 2 på classic-mode

Chefredaktör
Skrivet av ace84:

Icarus first cohort med softa moddar installerat, star citizen och escape from cheaters /tarkov.

Körde mycket Icarus vid release, men nu var det längesen.
Hur har det utvecklats, kommit några härliga uppdateringar?
Vilka moddar kör du?

1
Skriv svar