Tales of Symphonia Remastered får ett släppdatum

Robot
Tales of Symphonia Remastered får ett släppdatum

Lloyd Irving och hans vänner återvänder nästa år.

#Bandai-Namco, #Tales-of-symphonia


Medlem

Gillade spelet till GC, men hade gärna sätt att de expandera det. Tycker världen är lite väl simpel och tom.

Hoppas även på att det blir 60 FPS, har för mig att det är blandat med det beroende på vilken version dem använder som grund.

Medlem

Spelet släpptes även till Ps3, hittade det inplastat i backloggen.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Gillade spelet till GC, men hade gärna sätt att de expandera det. Tycker världen är lite väl simpel och tom.

Hoppas även på att det blir 60 FPS, har för mig att det är blandat med det beroende på vilken version dem använder som grund.

Remastern bygger på PS2-version som är låst till 30 fps, och remastern kommer vara 1080p 30fps. Inget 60fps mode.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Remastern bygger på PS2-version som är låst till 30 fps, och remastern kommer vara 1080p 30fps. Inget 60fps mode.

Nästan att jag plockar fram mitt gamla GC ex hellre isfl en att köpa på nytt inget fel på det håller fortfarande!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Remastern bygger på PS2-version som är låst till 30 fps, och remastern kommer vara 1080p 30fps. Inget 60fps mode.

Surt, sa räven. GC versionen var väl 60FPS.

Spelet hade verkligen mått bra av en bredare uppdatering, kommer ihåg att animationerna inte var top notch direkt.

Skribent
Skrivet av Gaara:

Spelet släpptes även till Ps3, hittade det inplastat i backloggen.

Var det inte uppföljaren som släpptes på PS3? Tales of Symphonia: Dawn of the New World?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Var det inte uppföljaren som släpptes på PS3? Tales of Symphonia: Dawn of the New World?

Till PS3 släpptes Tales of Symphonia Chronicles. Det var en utgåva som innehöll både Tales of Symphonia och Dawn of the New World. Remastered versionen innehåller inte Dawn of the New World.

Medlem

Kul spel en gång i tiden. Minns när jag köpte det i staterna en gång i tiden. Så jäkla snygga animerade sekvenser tyckte man då.
Jag behåller nog mina fina minnen från det spelet och väljer att inte spela detta.

Medlem

Kommer ihåg att jag gillade spelet starkt i början. När det bara var några karaktärer och en hyfsad sammanhållen story med dessa.

Sedan spårade det ut fullständigt och i slutet av spelet hade jag problem att följa storyn och alla dussin karaktärer fram och tillbaka. Var riktigt synd. Kändes urvattnad och spretig tyvärr. Tänk om de bara byggt vidare på några enstaka starka karaktärer... Oh man kan alltid drömma. JRPG kanske inte riktigt är min grej.

1
Skriv svar