Det luftskeppsfokuserade överlevnadsspelet Forever Skies försenas

Robot
Det luftskeppsfokuserade överlevnadsspelet Forever Skies försenas

Släpps nu inte förrän nästa år.

#Far-from-home, #Forever-skies


Medlem

Mja, blev tänd på konceptet tills jag såg att det var första person istället för en sån god-perspective city builder med intressant resource management baserad på exploration - tänk frostpunk i luften.

Inaktiv

Förväntade mig detta.

Medlem
Skrivet av bbkkyy:

Mja, blev tänd på konceptet tills jag såg att det var första person istället för en sån god-perspective city builder med intressant resource management baserad på exploration - tänk frostpunk i luften.

Det skulle vara sjukt coolt, bygg din stad i luften, skicka folk ner i dammolnet o få upp resurser med konsekvenser för de som du skickar ner. Ta beslut om dina invånare som ger, för o nackdelar. Skapa kontakter med andra flygande städer, kriga eller förhandla.

Överlag tycker jag att konceptet med subnautica i luften verkar intressant, ska bli kul o se hur spelet utvecklas med tiden. Kommer hålla öga på detta spel, och blir nog ett köp lång lång senare efter release, lite som det blev för subnautica för mig.

Medlem

Demot var lovande men väldigt kort. Ser fram emot att testa spelet när det finns betydligt mycket mer content osv.

1
Skriv svar