Elden Ring sålt i ytterligare 900 000 exemplar

Robot
Elden Ring sålt i ytterligare 900 000 exemplar
Medlem

Imponerande och välförtjänt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Hoppas denna framgång leder till att vi får en DLC i minst samma storlek som den bästa dlcn hittills (Blood and wine, W3)


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Och jag har inte köpt mitt än, det kommer jag göra på julafton tillsammans med en fiveish

Medlem
Skrivet av dTexN:

Hoppas denna framgång leder till att vi får en DLC i minst samma storlek som den bästa dlcn hittills (Blood and wine, W3)

Inte orolig när det gäller From och dlc. Artorias of the abyss är typ det bästa med Dark Souls (1), The old hunters är bland det bästa med Bloodborne. Till och med det svarta fåret Dark Souls 2 har riktigt starka dlc med sina förlorade kungar. Även Dark Souls 3 hade bra dlc, men kanske inte dlc som toppade huvudspelet.

From software är okrönta kungar när det gäller dlc som inte bara adderar nytt innehåll utan faktiskt gör helheten till ett bättre spel.

Medlem

Frågan är om det inte år dags att ge det här spelet en chans. Har inte spelat ett soulsborne-spel sedan Bloodborne men detta spel är ju så extremt hyllat att man blir lite sugen

Medlem

Tänkte köpa det lagom till Black Friday för ett vad jag hoppas bra pris. Så har dom hunnit få ut några patchar också. Skall bli kul å få sätta tänderna i detta.

Medlem

Har inte heller köpt spelet än inväntar en bra deal. Men jag ser verkligen fram emot att lira det. Älskar FS spel.

Medlem
Skrivet av dTexN:

Hoppas denna framgång leder till att vi får en DLC i minst samma storlek som den bästa dlcn hittills (Blood and wine, W3)

Vi lär garanterat få en grym expansion till Elden Ring. Och jag ser sjukt mycket fram emot den 😊

Medlem

GOTY FromSoft GOAT

Medlem

Välförtjänt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av s0lst1ng:

Och jag har inte köpt mitt än, det kommer jag göra på julafton tillsammans med en fiveish

Rökbit

Medlem

Jag köpte i augusti så jag är en av dessa
900 000 som stod i artikeln.

Grymt spel! Jag spelar fortfarande och har inte bråttom utan det får ta sin tid.

Medlem

Har tyvärr tappat lusten att spela det när jag kom till snö området. Men körde om början med 2 olika gubbar efter det. Nu väntar jag bara på första bästa dlc och sen ska jag börja spela det igen.

ZF
Medlem
Skrivet av Alienshade:

Har tyvärr tappat lusten att spela det när jag kom till snö området. Men körde om början med 2 olika gubbar efter det. Nu väntar jag bara på första bästa dlc och sen ska jag börja spela det igen.

Med tanke på att DLC rätt ofta betyder snö i souls DLC kanske du borde dämpa entusiasmen..

1
Skriv svar