Fragzone-Fredag om veckans spelsläpp, kommande heta titlar, tävling, Diablo 4, Starfield och mycket mer!

Robot
Fragzone-Fredag om veckans spelsläpp, kommande heta titlar, tävling, Diablo 4, Starfield och mycket mer!
Medlem
Medlem

#bildtext
Gasmask för stanken och spade för dem gigantiska flugorna, nu är jag förbered för grannens surströmmingsskiva.

Medlem

#bildtext
Att slå tillbaka en handgranat med spade har aldrig varit enklare!

Medlem

#bildtext

Den som gräver en grop åt andra, har oftast inte räknat med EN SPADE I NYLLET!

Medlem

#bildtext
"På bilden ser vi Mats som jobbar med att gräva ner osålda exemplar av Battlefield 2042 i mexikanska öknen."

Gnällkuk

#bildtext
När man får en ny arbetsuppgift efter 15 en fredag


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

#bildtext
"Ge oss Fragzone-Fredag i FZ-studion igen annars går jag bärsärk med spaden!"

Medlem

När man vill lira tennis på Nintendo Switch sports, men också är sugen på Battlefield 1.
#bildtext

Medlem

#bildtext
När ÖB fortfarande var Överskottsbolaget

Medlem

#bildtext

Den globala uppvärmningen gjorde att nya metoder togs till när man skulle tömma utedasset på sensommaren.

Chefredaktör

Många härliga bildtexter denna gång!

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Många härliga bildtexter denna gång!

Att God of War (2018) vann omröstningen så otroligt överlägset som du säger i Fragzone Fredag håller jag inte med om. Det var trots allt en femtedel som tyckte att God of War 3 var det bästa spelet i serien.

Jag tycker att ni kan dra ner på antalet trailers i Fragzone Fredag. Det blir lite tröttsamt. Om ni ska visa många trailers behöver ni ju inte visa hela trailrarna. Visa bara några korta klipp i så fall är mitt tips.

Chefredaktör

Hmm, det är kankse en tolkningsfråga
Jag tycker det är helt överlägset när ettan får 68% av rösterna och tvåan 19%.

Angående trailers så är det en sak som det efterfrågats mer av, det passar liksom bra i videoformatet.
Men jag håller med om att de kan bli lite långa ibland. VI får fundera på hur vi ska göra framöver.
Vi gillar ju att titta på spel och sen diskutera dem

Tack för feedback!

Gnällkuk

Kommer vi få "riktiga" FF snart? Personligen tycker jag det blir tråkigt när 70% av tiden går åt till att man ser på trailers tillsammans...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tycker det passar utmärkt att man förutom att prata om spel även visar upp dom.

Gnällkuk
Skrivet av Henkeror:

Tycker det passar utmärkt att man förutom att prata om spel även visar upp dom.

Absolut, men tidigare kollade man på något klipp här och där när det var något speciellt. Nu känns det som den mesta av tiden går åt att titta på Daniel och Wakkah som bara sitter tysta och tittar. Jag tycker det blir rätt trist content, men det är bara min åsikt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Absolut, men tidigare kollade man på något klipp här och där när det var något speciellt. Nu känns det som den mesta av tiden går åt att titta på Daniel och Wakkah som bara sitter tysta och tittar. Jag tycker det blir rätt trist content, men det är bara min åsikt.

Jag håller med.

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Hmm, det är kankse en tolkningsfråga
Jag tycker det är helt överlägset när ettan får 68% av rösterna och tvåan 19%.

Angående trailers så är det en sak som det efterfrågats mer av, det passar liksom bra i videoformatet.
Men jag håller med om att de kan bli lite långa ibland. VI får fundera på hur vi ska göra framöver.
Vi gillar ju att titta på spel och sen diskutera dem

Tack för feedback!

Förstår hur du tänker. Det går dock också att se det som att en av tre tycker inte att God of War (2018) är det bästa. Men vi kanske får enas om att inte vara överens.

Chefredaktör
Skrivet av stephan900:

Förstår hur du tänker. Det går dock också att se det som att en av tre tycker inte att God of War (2018) är det bästa. Men vi kanske får enas om att inte vara överens.

Hehe, så sant! Statistik är spännande!

Förbannad lögn och statistik

Vi enas om att inte vara överens denna gång!
Tack för att du tittar på oss och engagerar dig här! <3

1
Skriv svar