Den svenskutvecklade flottsimulatorn Raft kommer till konsoler

Robot
Den svenskutvecklade flottsimulatorn Raft kommer till konsoler

Till "så många plattformar som möjligt".

#Raft, #Redbeet-interactive


Medlem

Ett trevligt litet spel med lite olika svårighetsgrader så passar nog många människor. Jag körde bara på lättaste svårighetsgraden då jag inte kände mig riktigt "hardcore"...😉

Gnällkuk

Jag spelade detta med ett par kompisar och blev oerhört positivt överraskad, låt er inte luras av den grafiska stilen, det är inte ett spel för barn (även om det är barnvänligt sett till våld/blod)


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag hade förhoppningar om den mobila versionen, men det var ju som väntat, en MTX-gröt där det försökte (på fulast möjliga sätt) lura på en ett abonnemang så fort man startade spelet. Det fick mig att skippa PC-versionen också, vilket var trist.

Avstängd

Sjukt långsamma på släppa content.

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag hade förhoppningar om den mobila versionen, men det var ju som väntat, en MTX-gröt där det försökte (på fulast möjliga sätt) lura på en ett abonnemang så fort man startade spelet. Det fick mig att skippa PC-versionen också, vilket var trist.

Så vitt jag vet finns det inte på mobil. Det man hittar där är billiga kloner, så låt inte det hindra dig från att prova på PC.

Medlem
Skrivet av gaffel85:

Så vitt jag vet finns det inte på mobil. Det man hittar där är billiga kloner, så låt inte det hindra dig från att prova på PC.

Kan det ju vara...var så fruktansvärt likt dock, så jag vet inte hur man kan komma undan det juridiskt ifall det inte är samma utvecklare, eller med deras godkännande.
Kollade lite, och på App Store heter utvecklaren "Treastone LTD", vilket inte låter som de har något alls gemensamt. Men hur kan det vara ok att kopiera både namn och varumärke på det sättet?

Medlem

Visste inte att detta var svenskt. Spelade för två år sedan, var kul, påminde om subnautica.

1
Skriv svar