Ajajaj... Dead Island 2 försenas igen

Robot
Ajajaj... Dead Island 2 försenas igen

Lyckligtvis bara ett par månader.

#dead-island-2


Medlem

Alla förseningar gör mig bara glad när det kommer till dagens spel


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Vilken överraskning

Medlem

Jag trodde helt ärligt att spelet hade blivit inställt


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Avstängd
Skrivet av Broshimitsu:

Jag trodde helt ärligt att spelet hade blivit inställt

Missade du trailern som släpptes i augusti?

Skrivet av Knalle:

Vilken överraskning

Kommer där och filma mä' när jag går på muggen!

Medlem

Har strax klarat ut Dead Island och äntligen! Spelet var rätt bra de första timmarna men sedan alldeles för repetitivt och de spammar zombies lite väl mycket.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Haha hur många gånger har det försenats nu ?

Redaktör
Ponny

Försenade spel blir ofta bättre spel, såklart, men i den bästa av världar hade spelet utannonserats i augusti 2022 – och inte för åtta år sedan. Det är en stund vi väntat.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av SWEBarb:

Haha hur många gånger har det försenats nu ?

Färre än vi tror, gissar jag. Det har väl snarare befunnit sig i radioskugga väldigt, väldigt lång tid.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av fejksson:

Missade du trailern som släpptes i augusti?

Japp!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Chefredaktör

Tur att Goat Simulator 3 släpps idag i alla fall

Medlem

Surt med EPiC exklusiviteten på denna titel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Smörigagåsen:

Kommer där och filma mä' när jag går på muggen!

Kolla, en hel bambipåse full med tunnbröd!

Medlem

De första två spelen va ju ganska dåliga.... Men fruktansvärt kul i Coop. Så jag ser fram emot detta.

Så därför hoppas jag att spelet kommer någon gång detta... decenniet.

Avstängd
1
Skriv svar