12 nya ledare är på väg i DLC till Civilization 6

Robot
12 nya ledare är på väg i DLC till Civilization 6

Såväl som nya tappningar av existerande Civilization-ledare.

#Civilization-6


Medlem

Men vafan. Leader DLC är exakt det CIV VI inte behöver... Vi behöver riktigt game play content. Riktiga expansioner.

Edit: ...och inte heller är det några nya länder man släpper, utan bara nya ledare för redan existerande länder. Nej, detta var ett riktigt lågvattenmärke.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Jag håller med om att man hade hoppats på mer (eller en reveal av Civ 7!) men spelet är ju ändå 6 år gammalt vid det här laget. Att man får någonting är ju ändå helt okej och att man får det gratis om man äger Anthology (eller har köpt samma saker bit för bit genom åren) är ju inte fel.

Men jag hoppas att detta är ett sätt att köpa sig aningens mer tid och samtidigt påminna folk om att spelet finns inför en faktisk reveal av Civilization 7 nån gång nästa år.

/ LordDaimos

Medlem

Hade hoppats på en uppdatering fokuserad på balanseringen och att de kunde fixa onlineläget som bråkat nu ända sedan spelet släpptes...

Avstängd

Jag försöker komma in i det här spelet men det är svårt även på lättaste nivån. Inte vunnit nåt än. 😉 hoppas uppdateringen kan ge en bättre tutorial som faktiskt går att spara.

Moderator

Taggad! Jag älskar Civ!

Medlem

Vilka dlc är vettiga att ha förutom rise and fall? Gathering storm?
Känns som dom andra verkligen mest är några bilder på tanter och farbröder.

Chefredaktör

Hmm. Inte spelat på ett tag nu. Hade behövts något mer spännande än det här för att få mig tillbaka.
Hoppas på en civ 7 reveal snart! <3

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Hmm. Inte spelat på ett tag nu. Hade behövts något mer spännande än det här för att få mig tillbaka.
Hoppas på en civ 7 reveal snart! <3

Rekomenderar Civ 2

Chefredaktör
Skrivet av Rejzer:

Rekomenderar Civ 2

Been there, done that! ❤️

Moderator

Civ 2 är det första spelet där jag verkligen spelade "seriöst". @Rejzer @Daniel Sjöholm. Det började med att far min spelade det, men sen ville jag prova själv!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Civ 2 är det första spelet där jag verkligen spelade "seriöst". @Rejzer @Daniel Sjöholm. Det började med att far min spelade det, men sen ville jag prova själv!

Fantastiskt spel. Det och warcraft 1 och 2

1
Skriv svar