Hämta Evil Dead och Dark Deity gratis hos Epic

Robot
Hämta Evil Dead och Dark Deity gratis hos Epic

Såväl som ett cheerleader-paket till Rumbleverse.

#Dark-deity, #Evil-dead-the-game


Medlem

Prova evil dead igår. Tur jag inte köpte.
Har inte stöd för ultrawide och pve det enda jag ville spela var tråkigt för min del.

Avstängd

Splinter cell är gratis på ubisoft

Medlem

kom inte evil dead ut nyss ?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

kom inte evil dead ut nyss ?

Detta år, 13 maj 2022. Puckat att göra det EPiC exklusivt till PC, när det är multiplayer speciellt. Fast det kanske går att lira mot PlayStation och Xbox i multiplayer. Annars får de skylla sig själva om PC multiplayer är dött..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar