Spider-Man: Miles Morales är släppt till pc - kolla in gameplay

Robot
Spider-Man: Miles Morales är släppt till pc - kolla in gameplay

Hyllad Playstation-action till din dator.

#spider-man-miles-morales


Medlem

Har inte spelat föregångaren och har väl inte varit så intresserad av Spider-Man sen jag var yngre men fan vad mysigt det känns med ett snöigt och juligt New York, utspelar sig hela spelet i vinter/juletid för isåfall blir det kanske att skaffa detta, om inte annat under nån rea för att köra nästa jul.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Har inte spelat föregångaren och har väl inte varit så intresserad av Spider-Man sen jag var yngre men fan vad mysigt det känns med ett snöigt och juligt New York, utspelar sig hela spelet i vinter/juletid för isåfall blir det kanske att skaffa detta, om inte annat under nån rea för att köra nästa jul.

Det gör det


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Gaah måste klara ut spider man först... Backloggen börjar bli löjlig.

Medlem

Gillade verkligen Miles Morales, hans venom power var en riktigt kul mechanic och fick en att känna sig riktigt mäktig men fan vad kort storyn var, kändes mer som en expansion än ett fullt spel.

Hoppas nästa spel låter oss spela som båda för gillar Miles Spiderman mycket mer än vad jag trodde.

Redaktör
Skrivet av Fiigaro:

Gillade verkligen Miles Morales, hans venom power var en riktigt kul mechanic och fick en att känna sig riktigt mäktig men fan vad kort storyn var, kändes mer som en expansion än ett fullt spel.

Hoppas nästa spel låter oss spela som båda för gillar Miles Spiderman mycket mer än vad jag trodde.

Tror det salufördes som fristående expansion. Känns som en lång sån, eller en kort uppföljare/sidospår. Bra är det hursomhelst.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Tror det salufördes som fristående expansion. Känns som en lång sån, eller en kort uppföljare/sidospår. Bra är det hursomhelst.

Precis så!
För övrigt riktigt bra spel med medryckande musik.

Medlem

detta spel Ska jag ha snarast, körde igenom första spelet för bara par månader sen, perfekt timing. mkt kul spel enligt mig och definitivt värt att testa. tar en stund att lära sig kontrollerna då det är snabb action som gäller, men när man lärt sig allt känner man sig som gud himself


signatur

//monster

1
Skriv svar