Assassin's Creed Valhalla får sitt sista kapitel 6 december

Robot
Assassin's Creed Valhalla får sitt sista kapitel 6 december
Medlem

Då kan man äntligen börja spela spelet igen efter att ha satt det på paus 2 veckor efter release eftersom att hälften av spelets fisksorter inte var tillgängliga.

Medlem
Skrivet av markusas:

Då kan man äntligen börja spela spelet igen efter att ha satt det på paus 2 veckor efter release eftersom att hälften av spelets fisksorter inte var tillgängliga.

För mig så släpps spelet ut ur early access

Medlem

Ogillade verkligen Asgårdsdelen, och tycker deras DLC har haft tvivelaktig kvalitét (spelade Irland och Frankrike). Sen släpper de ytterligare en knarkad Asgårds DLC, är den då ett måste för sista DLC'n? Pass. Hård, hård pass.
Blir att kolla sekvenser på Youtube.


signatur

I drank what?

Medlem

Fått mersmak efter vikingar då jag slaktat i God of War i helgen så detta är ju strålande snart dags att ge sig in i Valhalla igen för femtielfte gången och slutföra detta evighets äventyr

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ogillade verkligen Asgårdsdelen

Samma här, väldigt tråkig del av spelet.

Medlem

Får hoppas att nästa spel verkligen går tillbaka till rötterna så vi kan få ett BRA AssCreed igen.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Hoppas ryktena stämmer och detta dyker upp på steam samtidigt.

Redaktör
Ponny

Gillar att man tydligt sätter punkt. Spel som flirtar med live service-modellen brukar annars dö en långsam död. New Game Plus klarar jag mig utan, då spelet redan är en miljon timmar långt (lätt överdrift... ).


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ogillade verkligen Asgårdsdelen,

usch ja, det var så jävla tråkigt

Fattar inte vem godkände det där. Finns det ens någon som gilla det?

Skribent
Skrivet av Mirage:

Ogillade verkligen Asgårdsdelen, och tycker deras DLC har haft tvivelaktig kvalitét (spelade Irland och Frankrike). Sen släpper de ytterligare en knarkad Asgårds DLC, är den då ett måste för sista DLC'n? Pass. Hård, hård pass.
Blir att kolla sekvenser på Youtube.

+1 på den. Det var riktigt segt att ränna runt i Asgård. Gillade dock Irland. Frankrike, not so much.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Karmak:

usch ja, det var så jävla tråkigt

Fattar inte vem godkände det där. Finns det ens någon som gilla det?

Har inte testat det, men såg att dom la till någon variant av ett roguelike läge senare, har någon testat det? såg mer intressant ut än Asgård delen

Medlem
Skrivet av Managor:

Får hoppas att nästa spel verkligen går tillbaka till rötterna så vi kan få ett BRA AssCreed igen.

Menar du att Odyssey var dåligt, eller att det inte var ett riktigt AssCreed?
För jag gillade Odyssey väldigt mycket, men det var väl kanske inte ett riktigt AssCreed.

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Menar du att Odyssey var dåligt, eller att det inte var ett riktigt AssCreed?
För jag gillade Odyssey väldigt mycket, men det var väl kanske inte ett riktigt AssCreed.

Mirage som är nästa spel ska tydligen vara mer som de första spelen i serien. Men de första AC spelen har inte åldrats bra. Om de ska tillbaks till den spelstilen behöver de uppdatera i princip allt för att det ska bli spelbart.

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Menar du att Odyssey var dåligt, eller att det inte var ett riktigt AssCreed?
För jag gillade Odyssey väldigt mycket, men det var väl kanske inte ett riktigt AssCreed.

Bra spel, men inget bra AssCreed alls. De senaste har inte varit AssCreed alls imo.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Efter att ha spelat ca 70 timmar AC:Valhalla så anser jag att spelet lider av för mycket repetitivt innehåll och behöver verkligen inte utökas.

Medlem
Skrivet av markusas:

Då kan man äntligen börja spela spelet igen efter att ha satt det på paus 2 veckor efter release eftersom att hälften av spelets fisksorter inte var tillgängliga.

Ajdå. Du kommer tråkigt nog inse att fisket är totalt onödigt i spelet.

Medlem

Tröttnade helt efter 30h… så mycket upprepningar.

Medlem
Skrivet av AirRaid:

Ajdå. Du kommer tråkigt nog inse att fisket är totalt onödigt i spelet.

Ville ha den achivementen dock 😄

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Menar du att Odyssey var dåligt, eller att det inte var ett riktigt AssCreed?
För jag gillade Odyssey väldigt mycket, men det var väl kanske inte ett riktigt AssCreed.

Nej, det var det inte. Det, liksom Origins var kul spel och skitdåliga AssCreed spel.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar