Broforce återupplivas med sin största uppdatering någonsin

Robot
Broforce återupplivas med sin största uppdatering någonsin

Häng med Rambro, Bronan the Brobarian, Bro Dredd och de andra på ett nytt uppdrag.

#Broforce, #Free-lives


Gnällkuk

Inget spel för mig, men jag tror att jag har en kod för detta spel som jag inte nyttjat. Så ge mig era bästa dåliga skämt på temat så drar jag en vinnare 18:00 idag. Brasklapp att koden är använd, men då får ni ett annat spel istället


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Älskade BroForce. Fortfarande pissed över att jag missade den fysiska utgåvan till Switch som är smått omöjlig att få tag i.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Det kunde varit ett riktigt bra spel men fps:en var horribel på PS4. Jag minns att spelet gick bara långsammare och långsammare ju längre in i spelet man kom, till slut så gick allt i slowmotion.

Medlem

Yes!! Förutom att det är ett genuint bra spel är det så manligt att mitt skägg fick skägg när jag varvade det.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Bra spel, kul med nytt innehåll
var inte djävulen sista bossen eller har minnet svikit helt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Haha Rambro är ett väldigt fyndigt namn ändå

Medlem
Skrivet av Molotov:

Bra spel, kul med nytt innehåll
var inte djävulen sista bossen eller har minnet svikit helt

Jo. Hela sista världen utspelade sig i helvetet också.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Helt klart en av de roligaste, om inte den roligaste, action co-op upplevelsen jag haft. Alla gånger man dött av att någon skjutit ett block ovanför en och man blivit blodmosad av en pansarvagn.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Oj detta kommer göra mina 12åringar glada!

Medlem

Jag vill ha en uppföljare! Men kul med nytt innehåll.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Otroligt kul spel. Hade trott att vi skulle haft ett par uppföljare vid det här laget.

Medlem

Trodde det var ett nytt spel

Medlem

detta spel var skitkul när det fanns spelare för flera år sen, vore ju skitkul återigen om spelarna återvänder. skall installera det igen direkt


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Jo. Hela sista världen utspelade sig i helvetet också.

Så var det ja


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Spelar detta fortfarande med polarna i soffan ibland. Skitkul

Medlem

Detta följde med PS Plus för en massa år sedan men det blev aldrig av att jag spelade då. Det kanske är dags att installera när uppdateringen kommer.

Medlem

Riktigt grymt roligt co-op lir


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

Riktigt roligt coop-lir. Det enda som var lite "tråkigt" med coop, är detta med delad skärm. Alltså att samtliga spelare måste finnas på samma bild, även om alla joinat in via LAN eller online. Detta gör att ifall nån springer före, så ser denna spelare inte så mycket framåt, och den som är sist blir stressad. Men det kanske skall ses som gameplay istället för en nackdel 😅


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

1
Skriv svar