Rykte: Star Wars Jedi: Survivor visas upp under The Game Awards

Robot
Rykte: Star Wars Jedi: Survivor visas upp under The Game Awards

Ruskigt taggad för detta spelet.

Undrar om man behåller sina krafter man ”återupptäckte” i första spelet. Eller om man börjar om från noll och får lära sig igen?

Ska bli intressant och se och om det blir en lika underbar story som i första spelet 😁

Releasehästryttare

Lite väl mycket Starwars just nu, önskar de kunde tagga ner lite och göra nått annat for a change.

Medlem
Skrivet av Devan:

Lite väl mycket Starwars just nu, önskar de kunde tagga ner lite och göra nått annat for a change.

TV-serier och film kan jag väl hålla med om(film har avtagit en del dock), men intressanta singleplayer-spel får vi ju inte mängder av direkt. Just Fallen Order var väl det senaste och det släpptes november 2019.

Hoppas på en del förbättringar i uppföljaren. Gameplay/striderna samt "mys-faktorn" var det som var bättre med spelet, story och karaktärer var ganska medelmåttiga. Poncho-samlandet var värdelöst det också.

Bättre upptäckarglädje(mer givande), uppgraderingssystem(behöver inte vara ett renodlat rpg, men fortfarande mer intressant) och story är väl det jag främst vill se. Sen finns det alltid utvecklingspotential i striderna det första hade.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag stämmer in i taggad-skaran! Fallen Order var den bästa singleplayer-upplevelsen i Star Wars sedan Knights of the Old Republic. Hoppas Survivor blir snäppet bättre.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Åh, Fallen Order var supermysigt!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Ja tack! Shut up and take my money!

Kanske det spel jag ser fram emot mest efter FF7R2.

Releasehästryttare
Skrivet av Fezk:

TV-serier och film kan jag väl hålla med om(film har avtagit en del dock), men intressanta singleplayer-spel får vi ju inte mängder av direkt. Just Fallen Order var väl det senaste och det släpptes november 2019.

Hoppas på en del förbättringar i uppföljaren. Gameplay/striderna samt "mys-faktorn" var det som var bättre med spelet, story och karaktärer var ganska medelmåttiga. Poncho-samlandet var värdelöst det också.

Bättre upptäckarglädje(mer givande), uppgraderingssystem(behöver inte vara ett renodlat rpg, men fortfarande mer intressant) och story är väl det jag främst vill se. Sen finns det alltid utvecklingspotential i striderna det första hade.

Mm bad batch fick mig att börja kolla på clone wars, >så många avsnitt< , har tales of the jedi och andor att kolla på efter ^^
Och sen kommer ju bad batch säsong två snart.

Medlem

Andor är det bästa som hänt star wars sen Fallen Order enligt min mening. Så jävla bra serie. Super taggad på uppföljaren

Medlem

Första spelet var riktigt bra, spelade igenom det på Game Pass, så är riktigt taggad på denna! Hoppas ryktena stämmer och att vi får se gameplay snart. Med släpp inom ett halvår också.

Medlem

Jag gillade verkligen Fallen order trots att jag verkligen inte är ett Star-Wars fan. Tyckte dock att det var aningen för långt och ser gärna ett kortare spel till uppföljare.

Skrivet av Fezk:

Poncho-samlandet var värdelöst det också.

Nää det var ju bra jö. Inte för jag letade aktivt men det var kul när man fick tag på en och kunde ändra utseendet en aning.

Medlem
Skrivet av Devan:

Mm bad batch fick mig att börja kolla på clone wars, >så många avsnitt< , har tales of the jedi och andor att kolla på efter ^^
Och sen kommer ju bad batch säsong två snart.

Personligen fick jag en väldigt bitter eftersmak efter ep 7,8,9, främst då när Last Jedi förstörde allt. Så har enbart sett The Mandalorian av alla serier, vilken jag tyckte var stundtals bra men överlag väldigt medioker. Men har hört gott om Clone Wars-serien faktiskt, men har inte orkat ge mig in i den, bara sett en del coola moment på Youtube.

Skrivet av gorbatjov:

Nää det var ju bra jö. Inte för jag letade aktivt men det var kul när man fick tag på en och kunde ändra utseendet en aning.

Nja inte direkt, väldigt intetsägande och tråkigt, om dom hade gett mer än enbart en kosmetisk förändring och lite stats eller något så skulle det höjt intressefaktorn lite.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare
Skrivet av Fezk:

Personligen fick jag en väldigt bitter eftersmak efter ep 7,8,9, främst då när Last Jedi förstörde allt. Så har enbart sett The Mandalorian av alla serier, vilken jag tyckte var stundtals bra men överlag väldigt medioker. Men har hört gott om Clone Wars-serien faktiskt, men har inte orkat ge mig in i den, bara sett en del coola moment på Youtube.

innan Mandalorian gillade jag inte SW alls när det gällde tv/filmer, men efter den serien kollade jag på Bad batch och nu sitter jag här mitt i Clone wars, det är en fantastisk serie, otroligt bra cgi för att vara från 2008, även om säsong ett är lite tråkigt så blir den otroligt bra efter det.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Nja inte direkt, väldigt intetsägande och tråkigt, om dom hade gett mer än enbart en kosmetisk förändring och lite stats eller något så skulle det höjt intressefaktorn lite.

Jag är rätt trött på att man allt som oftast i spel idag kan uppgradera förmågor och en drös annat så pass mycket så man knappt förstår systemen ens om man försöker så jag tyckte en enkel kosmetisk uppgradering kändes ganska befriande^^. Mer sånt! ;).

Chefredaktör
Skrivet av John7612:

Andor är det bästa som hänt star wars sen Fallen Order enligt min mening. Så jävla bra serie. Super taggad på uppföljaren

Ja! Otroligt bra serie.

Medlem
Skrivet av John7612:

Andor är det bästa som hänt star wars sen Fallen Order enligt min mening. Så jävla bra serie. Super taggad på uppföljaren

Förstår inte det, tycker den är sjukt långsam och rent av tråkig. Första SW serien som jag försökt titta på, som jag nog inte kommer fortsätta med.

Däremot tillbaka till ämnet, Survivor ser jag fram emot. Gillade verkligen Fallen Order!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Förstår inte det, tycker den är sjukt långsam och rent av tråkig. Första SW serien som jag försökt titta på, som jag nog inte kommer fortsätta med.

Det där är något jag inte kan förstå 😄 Jag sitter och stormyser varje vecka i intrigerna, världen, och karaktärerna och tycker det är galet spännande. Gillar att serien handlar om en någorlunda kapabel småtjuv och inte en talangfull Jedi och att vi får följa med hur rebellrörelsen föds på alla de olika politiska nivåerna.

1
Skriv svar