God of War Ragnarök-dlc inte uteslutet, men "räkna inte med det"

Robot
God of War Ragnarök-dlc inte uteslutet, men "räkna inte med det"

Regissören lyfter samtidigt en Castlevania-önskan.

#god-of-war-ragnarök


Medlem

Tycker det låter bra att "spelet är komplett", tummen upp.

Medlem

Ser inget behov alls av DLC.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Redaktör
Ponny

Tycker inte heller att dlc behövs. Spelet är komplett. (Med det sagt skaver det att kanske behöva vänta i fyra, fem år på en fortsättning, men brukar ju vara värt det.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Alltså... "Att det blir (mycket) mer God of War ska vi ta för givet. Williams har sagt att han vill jobba med serien för resten av livet. I nämnda podcast säger dock Williams att om någon gav honom Castlevania-licensen skulle han "älska" att jobba med den. "

En Castlevania-revival är något jag verkligen önskar och de skulle göra ett toppenjobb. En actionrökare där man går runt som en Belmont i en öppen värld kanske? Mmmmmmm!


signatur
Skribent
Skrivet av Lenk:

Alltså... "Att det blir (mycket) mer God of War ska vi ta för givet. Williams har sagt att han vill jobba med serien för resten av livet. I nämnda podcast säger dock Williams att om någon gav honom Castlevania-licensen skulle han "älska" att jobba med den. "

En Castlevania-revival är något jag verkligen önskar och de skulle göra ett toppenjobb. En actionrökare där man går runt som en Belmont i en öppen värld kanske? Mmmmmmm!

Jag gillade förra Castlevania-serien, men verkar som de flesta hatar den som pesten. Så frågan är om ett 3D-castlevania i en öppen värld skulle tas emot bra?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag gillade faktiskt Castlevania Lords of Shadows och skulle gärna se fler spel i den stilen


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Castlevania har jag inte spelat sedan första spelet på 80-talet. Hade gärna sett en bra, modern tappning.


signatur

I drank what?

Medlem

Nu har jag gjort alla sidequests. Ja spelet känns komplett men finns ju några frågetecken kvar. Alltså trådar som behöver sspinnas vidare på. Svårt att se att det inte blir en uppföljare. Hoppas det blir en fristående titel snarare än en DLC.

Medlem

Ett Castlevania i stil med Bloodborne hade varit fantastiskt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar