Alla nyheter i next-gen-uppdateringen av The Witcher 3

Robot
Alla nyheter i next-gen-uppdateringen av The Witcher 3

Släpps 14 december till pc, PS5 och Xbox Series-konsolerna.

#the-witcher-3, #the-witcher-3-wild-hunt


Medlem

Vad är det tveksamheterna kring texturerna handlar om? De säger ju i videon "4K textures & models". Varför skulle de säga det om det inte var en del av det hela?

Medlem

Ytterst trevligt att dom tog sig tiden att göra detta och att det är gratis!

Med det sagt så kommer jag inte vänta tills den 14e att fortsätta spela då det inte var så märkvärdiga(men ack så välkomna) förändringar nog att invänta uppdateringen.

Happy hunting!

Medlem

Bra att frågetecknen är dolda ”by default”. Upplevelsen höjdes något enormt av att stänga sv dem!


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Medlem

To be fair: inte jätte imponerande men det är en gratis "next gen" uppdatering, inte remake, så inte mycket att klaga på.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Vad är det tveksamheterna kring texturerna handlar om? De säger ju i videon "4K textures & models". Varför skulle de säga det om det inte var en del av det hela?

Av videon som visades upp igår så kändes det inte som 4K texturer jämfört med 4K texturer som moddare har gjort tidigare.

Tack för sammanfattningen, nu blev jag lite mer intresserad. Ska absolut testa, för jag avslutade aldrig spelet. Det var någon sur häxa som kastade potatis på mig som jag inte klarade av, så jag avinstallerade och satt och surade tills jag helt enkelt glömde bort att jag hade det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Next-gen? Så till PS6 och Xbox XYZ?

Medlem
Skrivet av anon_328997:

Next-gen? Så till PS6 och Xbox XYZ?

När det gäller patchar tycker jag det är ett rimligt uttryck. Spelet hör till generationen ps4/xone och patchas till nästa generation, dvs ps5/xs. Det är ju liksom "nästa generation" ur spelets synvinkel.

Inaktiv

Förstår inte dom som påstår att det inte är någon större skillnad? Nog är det en rejäl skillnad...

Screenshoots

Medlem
Skrivet av anon_332944:

Förstår inte dom som påstår att det inte är någon större skillnad? Nog är det en rejäl skillnad...

https://www.youtube.com/watch?v=ZtTe_RIFTjM

Screenshoots

Det ser jäkligt bra ut.

Edit: utgår iskallt för att det är låst till 60 fps på konsol. Bara det gör det nästan värt det.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av anon_332944:

Förstår inte dom som påstår att det inte är någon större skillnad? Nog är det en rejäl skillnad...

https://www.youtube.com/watch?v=ZtTe_RIFTjM

Screenshoots

Jag ser att dom tagit mina screenshots i artikeln!
Men nog är det skillnad! Pepp!

Gen
Medlem

Måste nästan köra om det från början och sen köra DLC (har egentligen bara DLC kvar just nu).

Medlem

Så med Cross-progression menas att jag kan ta min Steam save och fortsätta på Xboxen?

1
Skriv svar