Bli ett rymdess i Star Wars: Squadrons – gratis hos Epic

Robot
Bli ett rymdess i Star Wars: Squadrons – gratis hos Epic
Medlem

VR + joystick rekommenderas det blir en riktigt grym upplevelse

Medlem

Hm, vart hittar man vilka spel som är gratis på Epic nu? De tycks ha designat om layouten lite och jag har nu tappat bort mig.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hm, vart hittar man vilka spel som är gratis på Epic nu? De tycks ha designat om layouten lite och jag har nu tappat bort mig.

För mig verkar det ibland vara gratisspelen som laddas sist på förstasidan.

Skribent
Skrivet av Luciphear:

Hm, vart hittar man vilka spel som är gratis på Epic nu? De tycks ha designat om layouten lite och jag har nu tappat bort mig.

Ett par rader ner kommer gratisspelen.

edit: På hemsidan alltså, kanske är annorlunda i klienten?

Medlem

Önskar att det hade en ordentlig enspelar-kampanj. Vem vet, om det blir en uppföljare så kanske jag får som jag vill


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hm, vart hittar man vilka spel som är gratis på Epic nu? De tycks ha designat om layouten lite och jag har nu tappat bort mig.

Det finns ett filter du kan använda på hemsidan där du kan välja att endast lista gratis spel.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem
Skrivet av Shadee:

Ett par rader ner kommer gratisspelen.

<Uppladdad bildlänk>

edit: På hemsidan alltså, kanske är annorlunda i klienten?

Tack! Lustigt, svär att jag kollade där flera gånger men kategorin fanns inte ens med i listan. Nåväl.

ELF
Medlem
Skrivet av Shadee:

Ett par rader ner kommer gratisspelen.

<Uppladdad bildlänk>

edit: På hemsidan alltså, kanske är annorlunda i klienten?

Det är samma i klienten.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Tack! Lustigt, svär att jag kollade där flera gånger men kategorin fanns inte ens med i listan. Nåväl.

Gratis spelen laddas sist på sidan, så är man lite snabb så hinner de inte dyka upp.
Jag har en gammal surfplatta hemma som det tar typ 40 sekunder innan gratiskategorin dyker upp, så jag brukar oftast använda mobilen istället.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Önskar att det hade en ordentlig enspelar-kampanj. Vem vet, om det blir en uppföljare så kanske jag får som jag vill

Står ju i artikeln:
"Det finns även en enspelarkampanj att lira, där man får spela som båda sidor och som faktiskt har en rätt intressant handling. Därtill kan man dessutom lira i VR, om man har mage för det." 😋


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Står ju i artikeln:
"Det finns även en enspelarkampanj att lira, där man får spela som båda sidor och som faktiskt har en rätt intressant handling. Därtill kan man dessutom lira i VR, om man har mage för det." 😋

Ja, du har helt rätt i det Men i recensionen av spelet här på FZ så var "fattig singleplayer" ett av minustecknen, så jag är lite tveksam till hur bra det faktiskt är. Sen har jag ju alla möjligheter i världen att testa själv nu, så jag ska inte klaga


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Står ju i artikeln:
"Det finns även en enspelarkampanj att lira, där man får spela som båda sidor och som faktiskt har en rätt intressant handling. Därtill kan man dessutom lira i VR, om man har mage för det." 😋

Vänta nu, finns det mer text än bara rubriken alltså? 🤯


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

De här artiklarna uppskattar jag verkligen! Stort tack!

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Ja, du har helt rätt i det Men i recensionen av spelet här på FZ så var "fattig singleplayer" ett av minustecknen, så jag är lite tveksam till hur bra det faktiskt är. Sen har jag ju alla möjligheter i världen att testa själv nu, så jag ska inte klaga

Ah ok, got you! Jo, är väl alltid bäst att testa själv så man får en egen uppfattning, cheers!


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Ja, du har helt rätt i det Men i recensionen av spelet här på FZ så var "fattig singleplayer" ett av minustecknen, så jag är lite tveksam till hur bra det faktiskt är. Sen har jag ju alla möjligheter i världen att testa själv nu, så jag ska inte klaga

Jag har kört den ett par timmar, tycker det är riktigt bra :).

1
Skriv svar