Gene Shift Auto är som första GTA, fast battle royale

Robot
Gene Shift Auto är som första GTA, fast battle royale

Röjig top-down-action med fordon.

#Bencelot, #Gene-shift-auto


Medlem

Mja det kanske är kul men nyfikenheten dog rätt rejält när man såg hur mycket stryk man kunde ta respektive dela ut. För mycket konstiga vapen helt enkelt för min smak hehe
Hade gärna sett det lite nedtonat och mer likt just GTA 1-2

Medlem

Riktigt bra spelidé och hade ju varit helt givet för konsol, både för Switchen men perfekt till Game Pass och Xboxen!
Känns väldigt konsolanpassat egentligen, så lite synd det bara verkar vara för PC?

Sen, jag gillar mer den här stilen när vi pratar ”retro-grafik”. Jag brukar ju vara väldigt negativ till all pixelerad 8-bitars grafik, men detta gillar jag. Som en förfinad Voodo2-upplevelse

Medlem

Blev väldigt intresserad när jag läste rubriken, men tycker att spelet ser lite väl skrikigt ut. Som @majorkraft är inne på skulle det ha sett mer inbjudande ut om det varit lite mer nedtonat. Nu ser det lite väl överdrivet ut (i färg och form, vill säga).


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Mja det kanske är kul men nyfikenheten dog rätt rejält när man såg hur mycket stryk man kunde ta respektive dela ut. För mycket konstiga vapen helt enkelt för min smak hehe
Hade gärna sett det lite nedtonat och mer likt just GTA 1-2

Skrivet av Nomman:

Blev väldigt intresserad när jag läste rubriken, men tycker att spelet ser lite väl skrikigt ut. Som @majorkraft är inne på skulle det ha sett mer inbjudande ut om det varit lite mer nedtonat. Nu ser det lite väl överdrivet ut (i färg och form, vill säga).

Precis min känsla också.
Jag har fortfarande bra minnen av första GTA i multiplayer. Lyckades i smyg få igång ett par matcher på skolan när det begavs sig.
Less is more.

1
Skriv svar