Nytt rollspel från EA utannonserat

Medlem
Nytt rollspel från EA utannonserat

Detta kan bli riktigt jävla maffigt.

Medlem

Om namnen säger nånting om spelet så kommer jag definitivt hålla ögonen på detta!

Medlem

Ja, Ken Rolston gjorde ju inte direkt ett dåligt jobb med Oblivion och Big Huge Games Rise of Nations var också jättebra.


signatur

Memento Mori

Medlem

Bara det blir samla exp och levla så och inte skilla skilla skilla levla så är det ok så.

Medlem

ser fram emot att se hur det kommer bli visuellt med spawn skaparen vid det rodret.

Inaktiv

....och så stänger EA ner servrarna efter nåt år.

Medlem

Bu för Ken Rolston. Han är en gubbe vars bäst-före-datum var Morrowind, men kanske kan R.A salvatore och Todd McFarlane rädda hans skinn och kanske göra ett åtminstone ett någerlunda levande spel.

Medlem

Jag kissade just ner mig.


signatur
Medlem
Skrivet av Segas:

....och så stänger EA ner servrarna efter nåt år.

såvida det är multiplayer dvs.

Hoppas bara det blir bra, gärna single player... trött på multiplayer-rpgs... såvida det inte är Co-op förståss.

Medlem

damn, kan bli gött. Är inget större fan av tiden då mcfarlane ritade spawn(tycker att de senare tecknarna gjorde ett bättre jobb) men ändå....... damn.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Hoppas på det bästa.

Att Ken Rolston är med är ju grymt. Morrowind var fantastiskt, Oblivion, inte lika bra.
Men R.A. Salvatore är ju lagom ljummen, hans böcker är ganska kassa. Och Todd McFarlane är ju inte jätterolig som artist för ett spel.

1
Skriv svar