Sony räknar med att Playstation 6 släpps 2027 som tidigast

Medlem
Skrivet av stoffe20:

Done. Mejlat webbhallen. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Sony har absolut anledning att vara oroliga, även om Microsoft skulle släppa alla framtida CoD spel till Playstation så har de inget egenintresse i att skapa en version för den som är i paritet med deras egna. Vilket skulle kunna leda till att Sony får nöja sig med en sämre version, säger inte att det behöver vara så men det finns en risk för att så sker.

Ah du menar att Sony är oroliga att Microsoft kommer gör som Sony har gjort hitintills, D.v.s. betala så att deras produkter får innehåll som inga andra får + tids exklusivitet?
Det senaste har Sony exklusivt dlc precis som tidigare spel har haft.

Medlem

Närmsta vi kommit "next gen", och som verkligen imponerat på mig, är Matrix-demot. Så känns inte direkt som någon brådska, iom att allt som släppts hittills förutom några få undantag är cross-gen eller trötta remasters.

Inaktiv

2035 hade räckt för mig. Finns ju knappt några intressanta spel att spela till ps5. En handfull har kommit sedan release typ. På Steam sales kan man ju t.ex. köpa hur många spel som helst för en spottstyver. Finns liksom alltid nåt nytt man hittar som verkar intressant.
Microsoft, Sony och Nintendo kunde gå ihop, så räcker det med en stationär konsol dit alla konsolspel kommer, plus en PC så blir det komplett.

Medlem
Skrivet av anon_331517:

2035 hade räckt för mig. Finns ju knappt några intressanta spel att spela till ps5. En handfull har kommit sedan release typ. På Steam sales kan man ju t.ex. köpa hur många spel som helst för en spottstyver. Finns liksom alltid nåt nytt man hittar som verkar intressant.
Microsoft, Sony och Nintendo kunde gå ihop, så räcker det med en stationär konsol dit alla konsolspel kommer, plus en PC så blir det komplett.

Eller så släpper de alla konsolspel på pc så får konsolspelare kriga bäst de vill.

Steam deck är underbart komplement till pc.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Närmsta vi kommit "next gen", och som verkligen imponerat på mig, är Matrix-demot. Så känns inte direkt som någon brådska, iom att allt som släppts hittills förutom några få undantag är cross-gen eller trötta remasters.

Sant faktiskt. Det såg riktigt bra ut. Men det där spökspelet där man är ett medium och man spelar i 2 världar samtidigt. Det gjorde ray tracing så det var möjligt. Så visst finns det lite smått hit och dit. Men inget fullt ut. Än.

12
Skriv svar